Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä olen kyllä ottanut selvää - kysellyt henkilökunnalta, sekä niiltä kavereiltani jotka ovat siellä töissä olleet.
Mä en halua provosoida, enkä arvostella, mut mitä sä saavutat (muuta kuin itsellesi mielenrauhan ) tällä kamalalla utelulla ja kuulustelulla, että miten siellä pk:ssa toimitaan? Etkö sä luota hoitajiin / lto:jiin yhtään?
En mä ole kuulustellut, mä olen vaan halunnut tulla tietoiseksi siitä, mitä päiväkodissa päivän aikana tapahtuu, silloinkin kun en ole itse näkemässä. Paljonhan mä siellä olen ollutkin, kaikenmaailman palavereissa, keskellä päivää, enemmän kuin monet muut vanhemmat.
Jo ennen päivähoidon alkua kyselin naapuruston vanhemmilta kokemuksia alueen eri päiväkodeista, kävin tutustumassa muutamaan pk:hon, keskustelin puhelimessa parista mulle tärkeästä asiasta hoitajien kanssa, jne.
Eli haluan tietää, missä lapseni ovat, ja miten heitä siellä kohdellaan & kasvatetaan. Ei tule yllätyksiä, eikä ristiriitojakaan ole tullut.
Luotan hoitajiin ja lastentarhanopettajiin, mutta tietyt asiat olen silti halunnut selvittää.