Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Aikas näpsäkät =)
Mistä näitä löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja kammottavat:Hyi helvetti, en tykkää..... mutta kiva jos joku muu tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ihan hienot, mun jaloilla vaan ei kävellä noin korkeilla koroilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ihan hienot, mun jaloilla vaan ei kävellä noin korkeilla koroilla.
Noi korot ei tunnu korkeilta, kun nilkkurit jalassa, sen verran tukeva korko
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ihan hienot, mun jaloilla vaan ei kävellä noin korkeilla koroilla.
Noi korot ei tunnu korkeilta, kun nilkkurit jalassa, sen verran tukeva korko
![]()
Juu, mul vaan on nilkassa sellainen vika (eräänlainen kuluma), että voin käyttää ihan maksimissaan puolen sentin korkoa. Muuten ei ole mitään asiaa kävellä... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mä ostin elämäni ensimmäiset saappaat =) Sellaset ratsastussaappaiden näköset =) Ihan outoa pitää niitä kun oon sellanen sportti vaate tyttö eikä mulla yleensä oo tollasia ollenkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mulla niissä ei oo korkoa =) Jos olis niin tulis ruumiita varmaanTai ainakin katkenneet kintut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Kivat, onks toi kuinka levee toi nilkkaosa? Meneekö lahkeen alle? Vai vaatiiko tiukat lahkeet?
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä oon tollasia harkinnu mut taitaa olla ennestäänki kenkiä jo tarpeeks :ashamed: