Eikös olekin ihanat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
http://www.aijaa.com/v.php?i=1074426.jpg

Todella hyvät jalassakin, tällaiset minä ostan seuraavaksi :saint:

Hohhoijaa, mä en sitten koskaan saa kuvaa suoraan tähän, vaan se hukkaa linkin.... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Ihan hienot, mun jaloilla vaan ei kävellä noin korkeilla koroilla :(.

Noi korot ei tunnu korkeilta, kun nilkkurit jalassa, sen verran tukeva korko
:D

Juu, mul vaan on nilkassa sellainen vika (eräänlainen kuluma), että voin käyttää ihan maksimissaan puolen sentin korkoa. Muuten ei ole mitään asiaa kävellä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:
Ihan hienot, mun jaloilla vaan ei kävellä noin korkeilla koroilla :(.

Noi korot ei tunnu korkeilta, kun nilkkurit jalassa, sen verran tukeva korko

Juu, mul vaan on nilkassa sellainen vika (eräänlainen kuluma), että voin käyttää ihan maksimissaan puolen sentin korkoa. Muuten ei ole mitään asiaa kävellä... :headwall:

Ai no sitten....
:ashamed:

Mä ostin elämäni ensimmäiset saappaat =) Sellaset ratsastussaappaiden näköset =) Ihan outoa pitää niitä kun oon sellanen sportti vaate tyttö eikä mulla yleensä oo tollasia ollenkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä ostin elämäni ensimmäiset saappaat =) Sellaset ratsastussaappaiden näköset =) Ihan outoa pitää niitä kun oon sellanen sportti vaate tyttö eikä mulla yleensä oo tollasia ollenkaan =)

Äkkiä niihin tottuu

=)

Mä tykkään tosi paljon korkeakorkoisista kengistä/nilkkureista/saappaista, jos ei ole korkoa, ei näytä miltään :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kivat, onks toi kuinka levee toi nilkkaosa? Meneekö lahkeen alle? Vai vaatiiko tiukat lahkeet?

Nilkkaosa on aika löysä ja kaksinkerroin taitettu, että kapeat lahkeet menee varren sisälle ja leveät lahkeet mahtuu varren päälle. Mutta eihän noita voi lahkeen alle piilottaa

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mä oon tollasia harkinnu mut taitaa olla ennestäänki kenkiä jo tarpeeks :ashamed:

Kenkiä ei ole koskaan tarpeeksi...
:kieh:

Mun mieskin väittää, että meillä on eteinen täynnä mun kenkiä, mutta en mä siellä niin monia näe, on siellä lasten ja miehenkin kengät. Vai onko nekin mun...? :laugh:

Yhteistyössä