Eikös niin, että mä saan värjätä hiukseni punaiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
ku mun kampaaja oli sitä mieltä, ettei kesällä kannata värjätä, kun se väri haalistuu niin nopeasti auringossa. Mutta kun mulla on melkein aina hattu tai huivi hiusten suojana. Ja eikös kannattai nyt värjätä, kun kampaaja jää heinäkuuksi kesälomalle ja elokuussa on häät, niin ei sit ennen häitä viitti kokeilla, sopiiko se punainen vai ei. Sit voi elokuussa tarvittaessa värjätä takaisin tummaksi. :xmas:

Värjää toki jos haluat.
Mutta varoitan että se väri haalistuu todella nopeasti, auringossa tai ilman. Mun edellisestä värjäyksestä on kolme viikkoa ja aika karmean haalea on jo.

Alkuperäinen kirjoittaja v1eras:
Värjää pois vaan, mutta kampaajasi on ihan oikeassa siinä että se väri haalistuu hetkessä, mut jos suojaat niin ok.

Niin, se olis nyt lähinnä kokeilu, et sopiiko mulle punainen. Eikä se haalistuminen sinänsä haittaa, kun suurimman osan ajasta kuitenkin olen kotona. =)

Värjää vaan! Punainen väri haalistuu kyllä enemmän pesuissa kuin auringossa, että samapa tuo värjääkö kesällä vai talvella punaiseksi.. Se on kyllä väri, joka helposti kuluttaa hiusta tosi paljon=tummiin hiuksiin riittää pelkän tyvikasvun värjäys, punaiset haalistuu niin paljon, et joutuu koko pään aina värjään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja v1eras:
Värjää pois vaan, mutta kampaajasi on ihan oikeassa siinä että se väri haalistuu hetkessä, mut jos suojaat niin ok.

Niin, se olis nyt lähinnä kokeilu, et sopiiko mulle punainen. Eikä se haalistuminen sinänsä haittaa, kun suurimman osan ajasta kuitenkin olen kotona. =)

No selitä sille kampaajalle ajatukses. Ihan fiksulta perustelulta kuulostaa.

Punaisiakin on niin montaa eri sävyä..

Yhteistyössä