eikös mies osaa muuta kuin ajatella seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

misukka

Vieras
mua jurppii kun ukko tinkaamassa koko ajan. Olisi kiva jos joskus vaikka olla kölliä eikä aina puuhissa. Inhottaa ku iltamyöhään joutuu huushollia laittaa kuntoon niin yksi vonkaamassa....auttas ees joskus....tai jollaa mukavalla asailla ilahduttaisi...mut ei ku ei. Sitten suuttuu ku sanon että ei nyt. paljopa sitä itteä huvittaa ku kaikki hommat rästissä ja ei auta se jos ukko vaan leikkii sohvaperunaa.

ihan tarpeeksi saa ukko seksiä...:) mutta eiks seksi olisikin mukavampaa jos siitä voisi nauttia eikä miettiä sitä yhtenä "välttämättömyytenä"? jos mulla mielessä astianpesu joka jääny kesken yms, niin eip oo kivaa....tosin eihän ukko tiiä mitä mä ajattelen:) :)

Kannattasko ihan oikeesti vihjata et oot niin väsy kun kaikki kotityöt ja lapsenhoidot on tehty niin et jaksa enää ajatellakaan seksiä? että jos se sais miehen auttaa..

ymmärrän kyllä hyvin, mulla on joskus semmonen tunne et kun saa ensin passattua päivän ja illan kolmea lasta, sitten kotityöt, ja sit pitäs alkaa "passaamaan" miestä... et ei hetkeekään omaa rauhaa ettei joku olis vaatimassa jotain.

onhan tuo joskus tullu mieleen tuo miehenvaihto:) :) . Siis mä arvostan miehessä sitä että auttelisi joskus kotihommissa ja ihan oma-aloitteisesti, kunnioittaisi minua ja mun ajatuksia ja etenkin ettei oo pettäjätyyppiä. Ei oo mikään ihme jos käpy palaa ku saa toimia kodin "koneena". Oon kyl sanonu ukolle että olen niin väsynyt ja ihmettelee ku meen ku idän pikajuna (ei kerkee kopeloimaan) :) mutta ku on pakko ettei talo olisi ku ydinräjähdyksen jäljiltä.
jooh. luin ton linkityksen...joskus tuntuu kyl että on pakka menny sekaisin ku on jaettu pareja:)

Mua jurppii joskus se, kun ukko EI ajattele juuri koskaan seksiä. :| Täs yhtenä iltana kyselin hältä fantasioita ni tuli vaan että "ylösnousemus". :| Olis ees jotain seksiin viittaavaa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja misukka:
mua jurppii kun ukko tinkaamassa koko ajan. Olisi kiva jos joskus vaikka olla kölliä eikä aina puuhissa. Inhottaa ku iltamyöhään joutuu huushollia laittaa kuntoon niin yksi vonkaamassa....auttas ees joskus....tai jollaa mukavalla asailla ilahduttaisi...mut ei ku ei. Sitten suuttuu ku sanon että ei nyt. paljopa sitä itteä huvittaa ku kaikki hommat rästissä ja ei auta se jos ukko vaan leikkii sohvaperunaa.

hmm.. kuulostaapas tutulta :D meillä myös tällaisia päiviä, jälkeenpäin itseään harmittaa, kun sanon vähän töykeästi toisen yrityksille :|

Alkuperäinen kirjoittaja misukka:
jooh. luin ton linkityksen...joskus tuntuu kyl että on pakka menny sekaisin ku on jaettu pareja:)

En ole katkera mutta kuitenkin. Ja toistan että uskon edelleen että onnellisimpia pareja ovat ne joilla seksissä tarpeet kohtaavat parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Sehän on kai ihan tutkittu juttu että paras esileikki on kotitöiden tekeminen! :D

Mjaa. Tilannekohtaista. Pienten lasten kotiäideillä tms voi seinät kaatua päälle kaiken keskellä, mutta yleisesti ottaen tänäpänä kotitöiden tekeminen on kyllä enempi asennekysymys kuin todellinen rasite.

Ei nykyään ole lehmiä lypsettävänä, vettä kannettava kaivosta eikä pyykkiä tarvitse pestä avannossa.

Yhteistyössä