eikös se ole miesten hommaa

Mie oon isännälle sanonu että kun tytöt on sopivassa iässä saa opettaa niille justiisa perusasiat, nesteitten kahtomiset, lisäämiset yms, ettei olla sitten peukku keskellä kämmentä jossain tienposkessa.

Ite oon ihan käsi kanssa noitten kanssa ja sen takia haluunkii että ees tytöt sitten joskus oppii noi perusasiat.
 
Ite osaan katsoa ja renkaat vaihtaa, mutta ukko on päättänyt että hän huoltaa autot ja niinpä olen vastuun hänelle sysännyt. Eli meillä ukon vika olisi.

Meillä ukon hommiin kuuluu vessan siivoaminen :LOL:
 
vieras
On miesten hommia, totta kai, kuten ruohonleikkuu, auton huolto, kaupassa käynti, lasten kuljetukset, raha-asiat + tietty kaikki muut sitten tasan ;). Reilua eikö vain? (no, ei ihan mene meillä näin, kumpikin tesee osansa ja ajallisesti suht tasan menevät).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Voihan niistä huolehstia niinkin, että ajaa semmoiselle vanhanaikaiselle huoltamolle -niitä on vielä- ja pyytää jonkun tekemään asian. Mä tunnen jopa miehiä, jotka toimii noin.
Ja uudemman auton kanssa kannattaa viedä uudenaikaisemmalle huoltamolle, eihän niistä itse pysty juuri muuta kuin pissapojan ja bensatankin täyttämään ja ehkä pyyhkijänsulat ja lamputkin hätätilassa vaihtamaan, mahdollisesti vielä öljyt. Useat miehetkin tekevät niin.
 

Yhteistyössä