Ja jo vuoden päästä pukkasit lapsen. Lapsi siis olit vielä silloinkin?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä olin ainakin ihan lapsi.
kyllä, olin silloin lapsi vielä myös.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ja jo vuoden päästä pukkasit lapsen. Lapsi siis olit vielä silloinkin?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä olin ainakin ihan lapsi.
En ollut siihen aikaan jaellut kenellkään. Eivät kaikki jakele, mitä haet kommentillasi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siihen aikaan olitte jo jaelleet vaikka kenelle?
Sä siis paukahdit paksuksi heti kun menetit neitsyyden? Ei hyvin mee.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ollut siihen aikaan jaellut kenellkään. Eivät kaikki jakele, mitä haet kommentillasi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siihen aikaan olitte jo jaelleet vaikka kenelle?
Kyllä, juuri näin se asia meni. Olen edelleen, yli 10 vuoden naimisissa olon (Olimme yhdessä 2 vuotta ennen naimisiinmenoa) jälkeen saman miehen kanssa. Entä itse, onko sinulla puolisoa?Alkuperäinen kirjoittaja heh:Sä siis paukahdit paksuksi heti kun menetit neitsyyden? Ei hyvin mee.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ollut siihen aikaan jaellut kenellkään. Eivät kaikki jakele, mitä haet kommentillasi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siihen aikaan olitte jo jaelleet vaikka kenelle?
Ja oot edelleen sen kakaran kanssa joka sut pani teininä paksuks?
Aika hirvee kohtalo sulla. Eikö sulla todellakaan ole kokemuksia muista miehistä kuin jostain teinipoikaystävästä jonka kanssa oot jatkanut tähän päivään. Ilmankos oot niin naiivi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä, juuri näin se asia meni. Olen edelleen, yli 10 vuoden naimisissa olon (Olimme yhdessä 2 vuotta ennen naimisiinmenoa) jälkeen saman miehen kanssa. Entä itse, onko sinulla puolisoa?
Olen onnellinen. Monenko teinipoikaystävä jää, kun tullaan vahingossa raskaaksi? Mies on juuri mulle luotu.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Aika hirvee kohtalo sulla. Eikö sulla todellakaan ole kokemuksia muista miehistä kuin jostain teinipoikaystävästä jonka kanssa oot jatkanut tähän päivään. Ilmankos oot niin naiivi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä, juuri näin se asia meni. Olen edelleen, yli 10 vuoden naimisissa olon (Olimme yhdessä 2 vuotta ennen naimisiinmenoa) jälkeen saman miehen kanssa. Entä itse, onko sinulla puolisoa?
Salaisuus on ehkä siinä, että kun ollaan nuoresta asti, kasvetaan toisen tarpeisiin suoraan sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Rukoilijasirkka, sulla on kyllä aika ihana tilanne. Ei tarvitse montaa keskinkertaista miestä käydä läpi, kun heti löytää sen parhaan.
Nimenomaan Sama "kohtalo" mulla ja oon niin onnellinen. Tosin taisin olla pari vuotta vanhempi ku sä kun aloin miehen kans kulkea yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Salaisuus on ehkä siinä, että kun ollaan nuoresta asti, kasvetaan toisen tarpeisiin suoraan sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Rukoilijasirkka, sulla on kyllä aika ihana tilanne. Ei tarvitse montaa keskinkertaista miestä käydä läpi, kun heti löytää sen parhaan.
Olen myös ylä-asteelta asti ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa. Naimisissa ei olla, eikä lapsia vielä ole, mutta kumppani on sama. Onko siinä sitten jotain pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä, juuri näin se asia meni. Olen edelleen, yli 10 vuoden naimisissa olon (Olimme yhdessä 2 vuotta ennen naimisiinmenoa) jälkeen saman miehen kanssa. Entä itse, onko sinulla puolisoa?Alkuperäinen kirjoittaja heh:Sä siis paukahdit paksuksi heti kun menetit neitsyyden? Ei hyvin mee.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ollut siihen aikaan jaellut kenellkään. Eivät kaikki jakele, mitä haet kommentillasi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siihen aikaan olitte jo jaelleet vaikka kenelle?
Ja oot edelleen sen kakaran kanssa joka sut pani teininä paksuks?
Mikä sua vaivaa? Jätä Rukoilijasirkka rauhaan. Tai poistu täältä.Aika hirvee kohtalo sulla. Eikö sulla todellakaan ole kokemuksia muista miehistä kuin jostain teinipoikaystävästä jonka kanssa oot jatkanut tähän päivään. Ilmankos oot niin naiivi.
Mikä sua vaivaa kun nostat vuosia vanhan ketjun?Mikä sua vaivaa? Jätä Rukoilijasirkka rauhaan. Tai poistu täältä.