Eikö ton mantan nyt vois saada ulos tuolta talosta??!!

• Viestiketjun aloittaja neiti
  • Ensimmäinen viesti
Toinen näkökanta: Kenet häätäisitte, jos valinta pitäisi tehdä sillä perusteella kuka voiton ansaitsee? Eli siis viihdyttävyysnäkökulmaa ei huomioitaisi nyt ollenkaan.

Itse en osaa vastata, kun olen tipahtanut jo tämän kauden BB:n kuvioista kokonaan, kun meillä ei tv näy enää.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Katsoin eilen bb:a, ehkä toinen kerta tällä kaudella. mariako on manta? Järkyttävä bitch. Näki millainen ihminen, kun puhui p*skaa kaikista ja Cheryllin tullessa kyyläsi ja v*ttuili suoraan päin naamaa... Eipä ihme, ei taida eukolla olla vientiä... Ja huusi kuin joku järjetön niille siellä. Hyi hitto, en kestäis päivääkään tuolla :x.
Niko puhuu sillä sievistelevällä ja narisevalla äänellään ja huutaa koko ajan niille Terolle ja Harrille ym. päin näköä. Jätkät koittaa pysyä rauhallisina, yks vaan kimittää kuin pikkutyttö... Sitten ei uskaltanut osallistua yhteenkään Duudson-juttuun, piileskeli sen vanhan muijan takana. Yäk.
hyvin sanottu!!!! :LOL:

MIIA
Noilla tuntuu menevän alkoholin kanssa aina räyhäksi. Ei tota jaksa kyllä koko kautta edes katella. Tänä vuonna todella tylsää porukkaa. pari jaksoa vielä katson ja sitten saa mun osaltani olla tässä.

BiiBii
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Toinen näkökanta: Kenet häätäisitte, jos valinta pitäisi tehdä sillä perusteella kuka voiton ansaitsee? Eli siis viihdyttävyysnäkökulmaa ei huomioitaisi nyt ollenkaan.

Itse en osaa vastata, kun olen tipahtanut jo tämän kauden BB:n kuvioista kokonaan, kun meillä ei tv näy enää.
Marko ois ansainnu voiton, koska oli ainoo suht normaalin tuntuinen, ja reilu. No mut se tippu jo joten unohdetaan se.

Noista muista sanosin et Johan on toistaseks oma ittensä, eikä puukota kaikkia selkään. OK, se on pelimies, mutta ei oo missään vaiheessa teeskennellykään ettivänsä mitään romanssia tai ihmissuhdetta, ja ihan avoimesti ollu oma ittensä.

Karmeimpia tuolla on noi paskanpuhujat, kärjessä Ade joka lyö puukkoa selkään kaikille ja sitten itkee ja nillittää kun ihmiset on ihan kamalia. Niko ja Manta on kovia kakkosia, ihan kauheeta kattoo. Tosin Nikon suhteen alan kyllä epäillä että ne sen nuoruuden liimanhaistelut on tappanu vähän liikaa aivosoluja, sehän vaikuttaa ihan mielenterveysongelmaiselta noine kauheine kohtauksineen. Manta nyt vaan on ihan järkyttävä pubiruusu ja paskaapuhuva noita. Hyvä kun se aina jankuttaa kuinka se vihaa selän takana paskaa puhumista, vaikka itse on kunnostautunu siinä lajissa tosi hyvin.

Niistä uusista on paha sanoo, varsinkin se Juha-Matti ei es koskaan sano mitään. Se Tuuli ny menetti pisteet sillä valehtelullaan jota koitti vetää takasin (no enhän mä ny silleen sitä tarkottanu) ja sillä hirveellä kimityksellään.

Hauska miten jotkut tykkää Cherylin "aitoudesta ja hyväntahtoisuudesta". Meillä on töissä just tommonen Cheryl, josta kaikki uudet työntekijät aina tykkää, koska se on heti roikkumassa niissä ja tekemässä itseään tykö niin "hyväntahtosena ja aitona". Sit kun ne uudet on ollu viikon töissä, niin nekin on polttanu hihansa siihen, että joka helvetin asia pitää vääntää viiteen kertaan rautalangasta, kun ei vaan tajua. Ja se "hyväntahtosuus" vaihtuu salaman seuraavaan henkilöön, jos vaan nää cherylit alkaa pikku päässään miettiä että nyt saisin tuolta enemmän silityksiä jos menisin tota lahjetta nylkyttään.

"Hyväntahtosella ja aidolla" Cherylillä on muuten naisista ollu tuolla eniten sutinaa, ensin Harrin kanssa, sitten Riston kanssa "mitään ei tapahtunu"-seksiä sviitissä, ja nyt Antin kanssa kiihkeitä suuteloita. Mites se meni, "minä en voisi olla miehen kanssa jota en aidosti rakasta"?

Jep
Cherylillä oli kuulemma aiemmin ollu juttua vaan yhen miehen kanssa, uskoo ken tahtoo. No, ainakin aktiivisesti laajentaa kokemuspohjaansa...

Tosin sehän kuvaili siinä Johanna Tukiaisen tanssiryhmässä olevansa "Lady Domina". Tiedä miten se sitten istuu tuohon "aitoon ja herttaiseen" kiltin tytön kuvaan?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wery:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
hieno ajatus lahjoittaa tulevalle lapselle pokerivoittorahat..mitä ei kaikki olis taatusti tehny.
Missä vaiheessa Johan sanoi lahjoittavansa voittorahat tulevalle lapselle...? :xmas:
hyvä pointti, se oli vaan oletus.
no kyllä sen rivien välistä aika hyvin pysty lukemaan ku johan sano että nää rahat ei tule mulle vaan mun elämäni tärkeimmälle ihmiselle,eiköhän se ole se vauva.ja kun on kuitenki talossa tunnustanu että hänestäki tulee isä.

Edelleen sitä mieltä että Cheryll sais lähtee... Onhan se Maria vähän outo, mut taitaa olla ihan oma itsensä.
Cheryll esittää jotain herttaista pikkujulkkista |O
Niko on ihan ok ja usein sanoo jotain mistä ei itsekään aina tajua että on hauska ja ne heitot on hauskoja :D

vieras
Manta on ainoa oma itsensä, kehtaa sanoa mitä ajattelee, ainoa kunnon ihminen tuolla. Niko skitsoilee ja Chipa on ärsyttävä blondi, esittää kilttiä, mutta on jotain muuta, köyttäytyy todella teinimäisesti.

Yhteistyössä