Eikö teitä muita kauhistuta tämä nykyaika?

  • Viestiketjun aloittaja Käteiset ja Urpolaiset
  • Ensimmäinen viesti
Käteiset ja Urpolaiset
Politiikot lupailee ja meidän rahat viedään Kreikkaan, kiitos Käteinen&Co:n.
Samaan aikaan kun päättäjät kusettaa ja rellestää, kansa voi pahoin ja ongelmat lisääntyy, nuoret jätetään yksinään ja vanhukset kierii paskoissaan, ihmiset eroaa ja lapsetkin voi pahoin tässä nykyajassa.
Nykynuoret jätetään syrjäytymään päihteiden keskelle tukiviidakkoon, eikä hallitus tajua katsoa peiliin!
Käteinen sentään on pois pelistä, mutta Stupido näyttäisi jatkavan samalla linjalla.

Tuskin teitä ketään edes kiinnostaa, tungette vaan tapletit käytöshäiriöisten lastenne kätösiin ja jatkatte kuplassa hillumista, kuten muutkin nykyajan nykyihmiset ja niiden nykylapset!
Pahoinvointikansa hyvinvointivaltiossa...
 
Mitenniin täällä ei tehdä mitään nuorison eteen? Nytkin poistetaan motarin varresta oluttölkki, kielletään hevoskärryt joissa olutmainos ja kiellettiin jo fifty-siksty lonkero koska siitä tulee mieleen juoppo mäkihyppääjä ja kaikille nuorille tulee halu hypätä kännissä mäkeä. Kyllä Päivi Räsänen tietää millä nuorten syrjäytyminen ja päihteiden käyttö saadaan kuriin!
 
Nykyaika on hyvä. Lähitulevaisuus voi olla ongelmallinen mutta en usko että yhtä ongelmallinen kuin vaikka sata vuotta sitten. Luotan kuitenkin että turvaamme vähäosaisten elämän, keskiluokka tulee taas tiputtamaan elintasoaan.
 
vierass
Huomaa ettet tiedä vyön kiristämiestä mitään. Itse olin nuori aloitteleva ammattilainen 90 luvun lamassa. Oli itse alettava yrittäjäksi jos meinasi töitä saada, korot olivat 25 % että sai alkupääoman firmalle. Nykyään kuule tuohon verrattuna ole mitään ongelmaa.
 
"friday"
Ei voi välillä kun ihmetellä tuota poliitikkojen meininkiä. Esimerkiksi lapsilisien käsittely tänä vuonna. Mikä järjetön sotku ja lopputuloksena taas lisämutkia verotukseen, jossa on erikoissääntöjä jo yhden Sota ja rauha -teoksen verran. Verottajaltakaan ei voi enää kysyä mitään, vaan jos haluaa olla varma niin ennakkopäätös taitaa olla ainoa vaihtoehto.

Vaikuttaa siltä että aivan kirkkaimpia lamppuja ei tuonne ole saatu päättäjiksi. Suoraan sanottuna meininki vaikuttaa niin idioottimaista että vaikka allekijoittanut voisi olla tuolla töissä.
 
Kukahan ne päättäjät on sinne halunnut? Oisko ollut kansan mielestä hyvä idea, että meidän asioista päättää näyttelijät, muusikot, entiset missit, jääkiekkoilijat, bodarit, keskisuomalaiset sahayrittäjät jne? Niin makaa kuin petaa.
 
[QUOTE="friday";30326483]Niinpä. Kerrotko minulle ketä äänestän ensi kerralla, että saadaan edes vähän suoraviivaisemmaksi ja tehokkaammaksi tuota toimintaa?
Minä en nimittäin tiedä, kuka noitasta nykyisistä/mahdollisista uusista ehdokkaista siihen pystyisi.[/QUOTE]

Paha mennä sanomaan kun ehdokasasettelua ei ole tehty. Mut ehkä Cheek tai Pete Parkkonen kun ne on olleet niin mukavia telkkarissa?
 
ne missukat ja peteparkkoset on kyllä yleensä ihan vastaantulijoita politiikan kiemuroissa, ne tyytyy siihen että tekevät niinkuin puolueensa isotpojat käskee

tosin muualta kuin politiikasta tunnetuksi tullutkin voi osoittautua tosi hyväksi poliitikoksi, esimerkkinä olkoon Marjo Matikainen joka on ottanut tehtävän haltuun todella mallikkaasti
 
"friday"
tosin muualta kuin politiikasta tunnetuksi tullutkin voi osoittautua tosi hyväksi poliitikoksi, esimerkkinä olkoon Marjo Matikainen joka on ottanut tehtävän haltuun todella mallikkaasti
+1

Kukaan ei tosin taida olla seppä syntyessään eli taitaa mennä ensimmäinen kausi aina harjoitellessa. Ja etukäteenhän noista ei voi tietää kuka tulee onnistumaan ja kuka ei.
 
[QUOTE="friday";30326495]Me taidetaan olla ihan yhtä hyviä tässä hommassa :)[/QUOTE]



No jaa, mä en äänestä ketään sillä perusteella mitä joku anonyymi jollain keskustelupalstalla ehdottaa tietämättä mitään mun poliittisesta kannastani tai arvoistani
 

Yhteistyössä