Eikö teineillä ole muuta paikkaa imeskellä toisiaan kuin kaupan käytävät?

  • Viestiketjun aloittaja haloo
  • Ensimmäinen viesti
haloo
Onko tämä joku uusi muoti että sinne ruokahyllyjen väliin mennään toisiaan lutkuttamaan??!!
Muutenkin on kaupat jo kuin nuorisotaloja, niin nytkö ne muuttuu jo teinibordelleiksi. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23710226:
No ei muakaan se suutelu.... joskus tulee vain sellainen hyäääk olo kyllä siitäkin, kun oikein estottomasti kouritaan ja nuollaan kuin kultainen noutaja koko naamaa..... :D
Jotkut keski-ikäisetkin tekee sitä... Ne on yleensä jotain tosi epäsiistejä muutenkin, korit täynnä kaljaa. yh.
 
haloo
[QUOTE="aha";23710408]ööh ei mua ainakaan haittaa jos mun lapset näkee et osoitetaan toista kohtaan rakkautta :) eikä me siihen jäädä katselemaan...[/QUOTE]

Ruokakauppa ei ole mikään limanvaihtopaikka.
 
"Äiti"
Nomutta.

Näinhän se on aina ollut, ainakin 70-luvulta lähtien. Ylenpalttista imuttelua julkisilla paikoilla harjoittavat teinit, jotka ovat nuoruuden huumassa ja humalaiset, joilta viina/huumeet on vienyt järjen. Jos noista kahdesta saa valita, mieluummin sitä tietenkin katsoo nuorta lempeä. Ja jos saa valita ihan vapaasti, katsoo muualle.

Ja on sitä nolompiakin asioita tullut nähtyä.
 
"vesimeloni"
Minusta ne ylirakastuneet teinit on vain liikuttavan suloisia. Tulee oma nuoruus mieleen, kun joka nurkalla piti pusutella, että kaikki varmasti näkee. :) En minä siinä mitään pahaa näe.
 
"huoh"
Mutta teinit on teinejä. Niitten pitää näyttää kaikille, et hei, mä seuqqaan!! Onhan se vähän hassuakin. :D
Jostain syystä mä en teininä kyllä nuoleslellut ketään julkisesti. Kaikilla ei vintti pimene kokonaan edes teininä.
Lapsellista ja helvetin TYPERÄÄ se on imutella kaupassa tai muutenkin julkisesti. Kertoo kyllä ettei oo kovin terävää sakkia moiset.
 
"maitokahvi"
[QUOTE="huoh";23711128]Lapsellista ja helvetin TYPERÄÄ se on imutella kaupassa tai muutenkin julkisesti. Kertoo kyllä ettei oo kovin terävää sakkia moiset.[/QUOTE]

Mitä typerää julkisissa suukoissa on? :D
 
"jep"
Ymmärrän ap:tä TÄYSIN. Suukko (sellainen märkä pusukin) on ihan ok julkisella paikalla, mutta toisen kurkkun lipominen ja kiihkeä seksuaalista kiihottumista aiheuttava nuoleminen ei ole fine. Se on yksityinen asia, ihan niin kuin vessassa käyminenkin. Ei muiden tarvitse joutua seuraamaan sellaista. Ja sitähän joutuu, vaikka kuinka kääntäisi katseensa pian pois. Asiaa voi verrata siihen, että yllättää jonkun kuselta kaupan seinää vasten. Joo, katseen saa käännettyä pois. Mutta kyllähän sellaisen näkeminenon ällöttävää.

Hyi helevetti että ällötti kylpylässä männä viikonloppuna, kun siellä oli tällainen ihku kiihkeä pariskunta kutemassa. Ei muuta, mutta kylpyläoloissa on vielä sekin vaara,että joutuu vahingossa näkemään jonkun ällöttävän ja epäseksikkään "miehen" stondiksen. Hyyyi:(:(, erotiikantappaja!Tässä kyseisessä tapauksessa joku onneton aivan varmasti näki sen kundin oletettavasti nuolemisen edetessä pullistuneet uimahousut , koska eivät olleet vedessä ja lipomista tosiaan kesti.
Saa ajatella ja ottaa toiset huomioon! Eimuuta, mutta niissä kylpylöissä on huoneitakin. Siellä mekin ihan yksityisesti hoidettiin nuolemisemme (ja nuolemisen luonnollisena jatkeena seuranneet muut asiat) oman miehen kanssa.

Onkohan tuossa julkisella paikalla kutemisessa kyse siitä, että porukka saa kicksit siitä, kun joku katsoo?
 

Yhteistyössä