Eikö täällä saa kertoa massasta poikkeavia mielipiteitä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mua ihan rupes kiinnostaan, kuka toi ilona on oikeesti. siis mikä sen "normi" nikki on. :D :xmas:
Mulla on kaksi vaihtoehtoo kuka vois olla...Molemmilla yhdet muksut, tyttäret...
Mulla on useampi lapsi, kumpaakin sukupuolta löytyy.
Kyl kyl, niin varmasti=)

vieras
Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.
Lunatic mm haukkunu tosi rumasti uskovia mielisairaiks ym
Tämäkin väärin. On se kumma, ettei voi asioista keskustella ilman, että pitää nimitellä rumasti!

Mua ihan rupes kiinnostaan, kuka toi ilona on oikeesti. siis mikä sen "normi" nikki on. :D :xmas:
Mulla on kaksi vaihtoehtoo kuka vois olla...Molemmilla yhdet muksut, tyttäret...
Kyl kyl, niin varmasti=)
Mulla ei ole tarvetta valehdella.

vieras
Kyl kyl, niin varmasti=)
Mulla ei ole tarvetta valehdella.
juu juu, eipä tietenkään=)

Keittiönoita
En tänään, mutta aiemmin kyllä.
Mutta tänään olen vastannut moneenkin kirjoittamaasi juttuun ja keiken lisäksi vielä ihan asiallisesti. Et kuitenkaan ole vaivautunut näihin mitään kommentoimaan. Tästä siis päättelen, että et alunperinkään halunnut asiallisia kommentteja. Valitettavasti en viitsi alkaa sua haukkumaan, mutta toisaalta mielenkiintosi vastauksiani kohtaankaan ei ole mulle mitenkään elintärkeä. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että joidenkin muiden kanssa alkaa keskustelua syntyä, vaikka ketjun aloittaja olisitkin ollut sinä. En mä kovinkaan montaa asiallista kirjoitusta viitsi heittää bittiavaruuteen vaan sitten vaihdan aihetta. Eli minusta saat kyllä hieman katsoa peiliin ja miettiä, miksi koet saavasi vain haukkuja mielipiteillesi. Optikolla käynti voisi myös auttaa.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Saa sanoa. Mutta jos aloittaja vastaa vain juuri niihin haukkumisviesteihin eikä niihin, joissa hänelle asiallisesti vastataan aiheeseen, voi aloittajakin - enkä nyt tarkoita sinua vaan yleensä kaikkia - katsoa myös peiliin. Eli jos keskustelun aloittaja alkaa kinata vain niiden haukkujien kanssa ja unohtaa kokonaan asialliset kirjoitukset, asiallisesti kirjoittavat eivät viitsi enää vaivautua kommentoimaan. Sen jälkeen ei ketjuun luonnollisestikaan tule enää muuta kuin haukkuja.
Tämä on kyllä tullut huomattua moneen kertaan palstalla.

sara
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Voi kun kaikki malttais olla kommentoimatta tämän tapauksen viesteihin,eiköhän se pikkuhiljaa kyllästyis vatkaamaan sillä "yliopistokoulutuksellaan".
Olen tehnyt muutaman muunkin aloituksen joissa ei ole kyse koulutuksesta. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan niitä.
No ne on vähintään yhtä ala-arvoisia,mielestäni.Terveisin amk.

Yhteistyössä