Eikö täällä saa kertoa massasta poikkeavia mielipiteitä?

vieras
Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ethän sie tuossa toisessa ketjussa haukkuja saanu. sen tarkotushan oli vaan provoamalla saaha tappelu aikaseksi. ja kun et saanu niin alotitpa sitte toisen ketjun, eikös vain? :D
Miksi olisin tappelua halunnut? Asioista pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti. Ikävää jos teidän mielestä täällä pitäisi aina tapella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.
Kuten ei sovi sekään, että huoritellaan. Näin on tehty minulle, kun vain kerroin mielipiteeni eräästä asiasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:
Kuten ei sovi sekään, että huoritellaan. Näin on tehty minulle, kun vain kerroin mielipiteeni eräästä asiasta.
Tuokin on väärin, totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Pitäähän joku piristyksen aihe meilläkin olla.
No mä oon sun kans ihan samaa mieltä.

Ja täytyy myöntää että jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, oli ne sitten kuin typeriä tahansa :xmas:
eikä oo olemassa typeriä mielipiteitä, on vaan väärinymmärrettyjä mielipiteitä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Pitäähän joku piristyksen aihe meilläkin olla.
No mä oon sun kans ihan samaa mieltä.

Ja täytyy myöntää että jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, oli ne sitten kuin typeriä tahansa :xmas:
eikä oo olemassa typeriä mielipiteitä, on vaan väärinymmärrettyjä mielipiteitä :xmas:
Ai juu, sorge.. Ei tällä duunarin älyllä aina heti tajua.. :xmas:

vieras
Lunatic mm haukkunu tosi rumasti uskovia mielisairaiks ym

Keittiönoita
Saa sanoa. Mutta jos aloittaja vastaa vain juuri niihin haukkumisviesteihin eikä niihin, joissa hänelle asiallisesti vastataan aiheeseen, voi aloittajakin - enkä nyt tarkoita sinua vaan yleensä kaikkia - katsoa myös peiliin. Eli jos keskustelun aloittaja alkaa kinata vain niiden haukkujien kanssa ja unohtaa kokonaan asialliset kirjoitukset, asiallisesti kirjoittavat eivät viitsi enää vaivautua kommentoimaan. Sen jälkeen ei ketjuun luonnollisestikaan tule enää muuta kuin haukkuja.

Yhteistyössä