Jos omaa erilaiset mielipiteet ja kertoo ne ääneen, niin heti saa haukut. Miksi näin? Eikö uskalleta hyväksyä erilaisia mielipiteitä ja haukkumalla peitellään omaa hämmennystään?
Miksi olisin tappelua halunnut? Asioista pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti. Ikävää jos teidän mielestä täällä pitäisi aina tapella.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ethän sie tuossa toisessa ketjussa haukkuja saanu. sen tarkotushan oli vaan provoamalla saaha tappelu aikaseksi. ja kun et saanu niin alotitpa sitte toisen ketjun, eikös vain?
Kuten ei sovi sekään, että huoritellaan. Näin on tehty minulle, kun vain kerroin mielipiteeni eräästä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.
Olkoon Savannan korvikkeena. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Pitäähän joku piristyksen aihe meilläkin olla.
No mä oon sun kans ihan samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Tuokin on väärin, totta.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Kuten ei sovi sekään, että huoritellaan. Näin on tehty minulle, kun vain kerroin mielipiteeni eräästä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.
eikä oo olemassa typeriä mielipiteitä, on vaan väärinymmärrettyjä mielipiteitä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No mä oon sun kans ihan samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Ja täytyy myöntää että jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, oli ne sitten kuin typeriä tahansa :xmas:
Ai juu, sorge.. Ei tällä duunarin älyllä aina heti tajua.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eikä oo olemassa typeriä mielipiteitä, on vaan väärinymmärrettyjä mielipiteitä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No mä oon sun kans ihan samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Antakaa nyt Ilonan olla meidän ilona.
Ja täytyy myöntää että jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, oli ne sitten kuin typeriä tahansa :xmas:
Lunatic mm haukkunu tosi rumasti uskovia mielisairaiks ymAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielipiteensä saa varmaan sanoa, mutta jostakin ketjusta luin, että olit haukkunut jotakin mielenterveysongelmaiseksi(tämä ap:lle) se ei ole fiksua. Netissä ei saa nimitellä hulluksi, läskiksi, sairaaksi tms. Se on rumaa, eikä sovi nettikäytöksen hyviin tapoihin.
Olen tullut palstalle töistä kotiin päästyäni. Tätä ennen olen ollut palstalla n. kuukausi sitten.Alkuperäinen kirjoittaja :D:Onko Ilonalla vapaa pv kun joudat tunti tolkulla koneella istumaan... toisessa ketjussa kerroit olevasi niin kiireinen?
Mulla on kaksi vaihtoehtoo kuka vois olla...Molemmilla yhdet muksut, tyttäret...Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Mua ihan rupes kiinnostaan, kuka toi ilona on oikeesti. siis mikä sen "normi" nikki on. :xmas: