Mä myös =)Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 11:18 maiskis kirjoitti:syyskuu -76
Unohdin lisätä että itsekkin -76.Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 16:21 Äpsy kirjoitti:Hei! Kertokaa rupeeko kriisi painamaan, siis se 30 kriisi.
Toivoisitteko olevanne vielä 20v.?
Kaipa se mieli nuorena pitää.
Kolmenkympin kriisiä pukkasi päälle jo 27-vuotiaana kun tuli mieleen että pitäs olla opinnot ohi, työpaikka, vakaampi elämä.. no exäni kanssa kriiseiltiin ja sit vähän hankittiin kumpikin tahoillamme parannuksia elämään.. nyt on opinnot hansikkaassa, työpaikka, asuntovelka ja autovelka maksussa ja niin edelleen.. nyt nyppii lähinnä se, että kroppa alkaa rutista.. selkä naksuili ( no aloin nostaa punttia ja eipä naksuile enää..) ja sit nää muut ongelmat kun ilmaantu joita nyt tutkitaan.. joskus tuntee itsensä kovin vanhaksi, mut mieli kyllä on kuin 20-vuotiaan ja onneks aviomies on aina sen pari vuotta edellä, että ei täs hätää.. vitsaillaan kumpikin että vaihdetaanko kohta parikymppisiin toisemme..Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 16:21 Äpsy kirjoitti:Hei! Kertokaa rupeeko kriisi painamaan, siis se 30 kriisi.
Sepä se, mullakin on opinnot kesken,todella kesken. Toisaalta olen onnellinen että on kaksi lasta ja kyllähän 40-vuotiaatkin aloittaa opiskelut.Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 19:54 Demeter kirjoitti:\Kolmenkympin kriisiä pukkasi päälle jo 27-vuotiaana kun tuli mieleen että pitäs olla opinnot ohi, työpaikka, vakaampi elämä.. no exäni kanssa kriiseiltiin ja sit vähän hankittiin kumpikin tahoillamme parannuksia elämään.. nyt on opinnot hansikkaassa, työpaikka, asuntovelka ja autovelka maksussa ja niin edelleen.. nyt nyppii lähinnä se, että kroppa alkaa rutista.. selkä naksuili ( no aloin nostaa punttia ja eipä naksuile enää..) ja sit nää muut ongelmat kun ilmaantu joita nyt tutkitaan.. joskus tuntee itsensä kovin vanhaksi, mut mieli kyllä on kuin 20-vuotiaan ja onneks aviomies on aina sen pari vuotta edellä, että ei täs hätää.. vitsaillaan kumpikin että vaihdetaanko kohta parikymppisiin toisemme..Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 16:21 Äpsy kirjoitti:Hei! Kertokaa rupeeko kriisi painamaan, siis se 30 kriisi.
minä myösAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2005 klo 19:32 emuliinu kirjoitti:Maalis-76... :wave: