Eikö se on väärä hinta?Ei vaan voi olla totta että niin halpa

Eiköhän tuo ole ihan oikea hinta. Olen tilannut Ellokselta paljon ja ennenkin on saanut halvalla mattoja ym. Vessanmatto, joka on aika laadukas jopa, maksoi pari euroa. Kaksi pientä mattoa olkkariin maksoi vitosen muistaakseni per matto.

Pienihän tuo lastenkin huoneenmatto on, joten ihan voi olla oikea hinta. Saattaa vaan loppua matot kesken :LOL:
Tai jotain tosi huonoa laatua koko matto :LOL:
 
Innostuinpa minäkin, vaan jostakin syystä tilauslomake herjaa henkilötunnusta, väittää että siinä on virhe vaikka tuolla tunnuksella olena tähän asti kahlannut elämän. Missähän mättää, onko tuohon joku kikka?
 

Alkuperäinen kirjoittaja minskunmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
muuten, asiasta kuudenteen... olitkos tänään länsikeskuksessa? taisin nähdä sinut ja tyttäresi..
Kyllä ja tänään oli niin kamala päivä että mä en mee sinne ikinä enää enkä mee esikoisen kanssa kun hän kiukuteli niin että kun mä otin häntä syyliin ja sitten ajattelin laita takisin hän lensi ja sai kyhmy kun hän löi mua jalan kanssa |O mä laitan häntä huomenna päiväkotiin |O ja se oli viimeinen kauppa reisu hänen kanssa :ashamed:
Missä muuten olit mua nähnyt? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja minskunmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
muuten, asiasta kuudenteen... olitkos tänään länsikeskuksessa? taisin nähdä sinut ja tyttäresi..
Kyllä ja tänään oli niin kamala päivä että mä en mee sinne ikinä enää enkä mee esikoisen kanssa kun hän kiukuteli niin että kun mä otin häntä syyliin ja sitten ajattelin laita takisin hän lensi ja sai kyhmy kun hän löi mua jalan kanssa |O mä laitan häntä huomenna päiväkotiin |O ja se oli viimeinen kauppa reisu hänen kanssa :ashamed:
Missä muuten olit mua nähnyt? :ashamed:
:wave: :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katavee:
Innostuinpa minäkin, vaan jostakin syystä tilauslomake herjaa henkilötunnusta, väittää että siinä on virhe vaikka tuolla tunnuksella olena tähän asti kahlannut elämän. Missähän mättää, onko tuohon joku kikka?
sama juttu!!!!!!!!
 

Yhteistyössä