Eikö oikeesti kukaan ole hereillä?

  • Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
Kuolen tylsyyteen ja alan pian uskomaan, etten ole olemassakaan kun internet on niin hiljainen.

Mies nukkuu ja lemmikitkin lötköttää aivan pötköinä, eikä niistäkään ole seuraa.

Kaikennäköiset yötyöläiset ja unettomat ja muut yön örkit nyt jotain sosiaalisuudenpoikasta tähän, kiitos.
 
dawq
Kuolen tylsyyteen ja alan pian uskomaan, etten ole olemassakaan kun internet on niin hiljainen.

Mies nukkuu ja lemmikitkin lötköttää aivan pötköinä, eikä niistäkään ole seuraa.

Kaikennäköiset yötyöläiset ja unettomat ja muut yön örkit nyt jotain sosiaalisuudenpoikasta tähän, kiitos.
no mä oon kyll örkki mut antisosiaalinen.

ja sä taidat olla iha liian nice girl :(
 
Professional Griefer
[video=youtube;4m1EFMoRFvY]http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY[/video]

Tää on aina yksi ehdoton näiden unettomien öiden kuolausvideo.

Tuleekohan aamulla miltään radiokanavalta liveohjelmaa?
Ylexiltä tulee vain koosteita ainakin..
 
Professional Griefer
Nyt tulee jo puoli yhdeksän, aamulla.

Meilläkin muuten mies nukkuu ja kuorsaa vielä. Oveluus, saa jopa tuoretta leipää aamupalaksi kun nousee. :D Olen ollut harvinaisen ahkera. :D
Siis niin pieni aikaero?? En oo aiemmin edes tajunnut :D

No tällänäkymin mäkin kukun siihen asti, että paistan pekonit ja kananmunaleivät ennenkuin mies herää, joka on joskus 8-10 maissa. Ehdin varmaan kaupassakin käydä.
 
mariehh
täällä ollaan hereillä. mies tuli humalassa kotiin ja minua ahdistaa se.. jotenkin panikoin tai pelkään kun ei ole oma itsensä. Unissaankin tuolla pitää ihme ölinää.. tulin toiseen huoneeseen patjalle nukkumaan :(
 
Professional Griefer
täällä ollaan hereillä. mies tuli humalassa kotiin ja minua ahdistaa se.. jotenkin panikoin tai pelkään kun ei ole oma itsensä. Unissaankin tuolla pitää ihme ölinää.. tulin toiseen huoneeseen patjalle nukkumaan :(
Onko se sitten useinkin humalassa epäitsensä? Ja onko sulla jotain syytä ahdistua siitä humalatilasta?

Muuten tuollainen "ölinä" on ihan normaalia sammuvalta ihmiseltä..
 
Hereillää.
Minäkii oon hereillä. Pelasin simssiä, ni en ees pahemmin kelloo kattonut. Toki välillä piti leikittää neliviikkosia kissakakaroita. Nyt vois kyllä mennä nukkuu ja nukkua siihen vähintään kymppiin asti. Yleensä jos meen klo 00-01 nukkuu, ni pyörin sängyssä ainakii kolmeen asti. Että ei hirveesti ees huvita mennä nukkumaan.
 
mariehh
kai mä olen osaksi ahdistunut koska tää on toistuvaa et juo itsensä tuohon kuntoon. yleensä sammuu kaverilleen(missä onkaan dokaamassa), joten on harvinaista että tulee yöllä kotiin nukkumaan. Yleensä näen vain krapulaisen miehen aamulla. Nämä sammumiset kaverille ovat sellaisia mistä en tykkää jos aiheuttanut luottamuspulaa minulla häntä kohtaan ja paljon pahaa mieltä. Nytkin alkuillan kerkesin pelätä ensiksi että taaskaan mies ei tuu kotiin ajoissa vaikka lupasi. Tuli se..2 tuntiaa myöhässä siitä mitä lupasi, joten kerkesin jo pettyä ja suhtautua asiaan niin että näen hänet seur. kerran aamupäivällä. En tiedä onko tällä merkitystä asian kanssa sitten. Ei minua ennen hänen kotiin tulemisensa ole näin paljon ahdistanut. TUntuu ihan kuin sydän pettäisi ja on tosi paha olla :(
 
Määä
Täällä ollaan. Olen tuossa unta odotellut, vaan kömmin ylös kun kuului auton ääntä turhan läheltä. Ei vaan näy mitään.
Jos tässä kuiten painus kattoon tuota viitosen komediaa. Toiseen kertaan.
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Hereillää.;28931936:
Minäkii oon hereillä. Pelasin simssiä, ni en ees pahemmin kelloo kattonut. Toki välillä piti leikittää neliviikkosia kissakakaroita. Nyt vois kyllä mennä nukkuu ja nukkua siihen vähintään kymppiin asti. Yleensä jos meen klo 00-01 nukkuu, ni pyörin sängyssä ainakii kolmeen asti. Että ei hirveesti ees huvita mennä nukkumaan.
Sims 3:sta? :D

Millaset tarinat sulla on menossa, mitä lisäosia?
 
mariehh
ja on noita yösekoiluita sattunut sillä humalassa ennenkin.. saattanut vessassa pissata kannen päälle (ei ole aukaissut kantta).. kuleskellut tokkurassa ympäriasuntoa ja rojahtanut mahalleen eteisen lattialle yms. Vaikka se ei ole tuntunut silloinkaan mukavalta, olen suhtautunut siihen ihan rauhallisesti. Nyt on sellainen olo etten jaksa enää.. olen niin kypsynyt tähän kaikkeen mitä tuosta ryyppämisestä ja sen sivuvaikutuksista koituu ja miten se vaikuttaa minun elämääni. Mut tää on tosiaan eka kerta että tällä tavalla panikoin. Tiedostan ettei mulla ole mitään pelättävää nyt mut silti koko kroppani on siinä fiiliksessä että pitää pelätä ja jotain kauheaa tapahtuu..
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28931939:
Täällä ollaan. Olen tuossa unta odotellut, vaan kömmin ylös kun kuului auton ääntä turhan läheltä. Ei vaan näy mitään.
Jos tässä kuiten painus kattoon tuota viitosen komediaa. Toiseen kertaan.
Mullakin on aiempina öinä ollut osasyynä se, että aiemmin tottumani lähiön hiljaisuuden sijaan tuli kaupungin KAIKKI AUTOLIIKENNE mun ikkunan alle. Ja tosi hankala olo tulee, jos joutuu nukkumaan kesällä ikkuna kiinni...
 

Yhteistyössä