R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JaPah:No mulla ei ole tapana kuunnella muitten pulinoita ja jos itse puhun parvekkeella, puhun sen verran hiljaa ettei muut kuule.
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:asutkohan meidän naapurissajust äskettäin "kailotin" siellä puhelimessa. ite puhun parvekkeella puhelimessa usein ku lapset metelöi sisällä. älä kyylää.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Onko sulla tapana KOVAAN ääneen höpöttää henkiläkohtaisia asioitasi parvekkeella.
Mä yleensä puhun parvekkeella vain "yleisiä" asioista, jos on henkiläkohtaisia juttuja lityen perheeseen tai muuta niin ne kyllä puhutaan sisätiloissa.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Onko sulla tapana KOVAAN ääneen höpöttää henkiläkohtaisia asioitasi parvekkeella.
Mä yleensä puhun parvekkeella vain "yleisiä" asioista, jos on henkiläkohtaisia juttuja lityen perheeseen tai muuta niin ne kyllä puhutaan sisätiloissa.
jos ovat koko ajan kesällä parvekkella nin en sitä varten kyllä parvekkeen ovea sulje ja k'rsi kuumuudestaAlkuperäinen kirjoittaja JaPah:Ei muuta kuin radio kovalle. Tai paukatat oven/ikkunan kovaa kiinni kun naapurit mölisee parvekeella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:jos ovat koko ajan kesällä parvekkella nin en sitä varten kyllä parvekkeen ovea sulje ja k'rsi kuumuudestaAlkuperäinen kirjoittaja JaPah:Ei muuta kuin radio kovalle. Tai paukatat oven/ikkunan kovaa kiinni kun naapurit mölisee parvekeella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä tykkään metsolan avauksista.
vilpittömästi.
aika tylsää jos ei olis tässä ollut tällasta parveke-draamaa tälläkin viikolla palstalla.
onneks teil on ap parveke!