Eikö nuo naapurit ajattele, että muut kuuleva heidän henkiläkohtaiset asiat,kun hölöttävät niitä parvekkeella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla tapana KOVAAN ääneen höpöttää henkiläkohtaisia asioitasi parvekkeella.
Mä yleensä puhun parvekkeella vain "yleisiä" asioista, jos on henkiläkohtaisia juttuja lityen perheeseen tai muuta niin ne kyllä puhutaan sisätiloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja JaPah:
No mulla ei ole tapana kuunnella muitten pulinoita ja jos itse puhun parvekkeella, puhun sen verran hiljaa ettei muut kuule.

Eitarvitse edes kuunnella kun kuuluu ihan selvästi,ilman kuuntelua. Puhuvat tosi lujaa.
Minäkin puhun parvekkeella yleensä hiljaa.

mä tykkään metsolan avauksista.
vilpittömästi.
aika tylsää jos ei olis tässä ollut tällasta parveke-draamaa tälläkin viikolla palstalla.
onneks teil on ap parveke :D !

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
asutkohan meidän naapurissa :D just äskettäin "kailotin" siellä puhelimessa. ite puhun parvekkeella puhelimessa usein ku lapset metelöi sisällä. älä kyylää.

kyllä mä puhun puhelut sisällä.
Ei tulis mieleenkään kaikille ihmisille kailottaa mun asioita

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Onko sulla tapana KOVAAN ääneen höpöttää henkiläkohtaisia asioitasi parvekkeella.
Mä yleensä puhun parvekkeella vain "yleisiä" asioista, jos on henkiläkohtaisia juttuja lityen perheeseen tai muuta niin ne kyllä puhutaan sisätiloissa.

se sua kaivelee vaikka se naapuri niitä asioitaan puhuunkin. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mun naapurit puhuu parvekkeella. Jutut kyllä kuuluu välillä sisälle, mutta ollaan niin vähän kotona, että hig lightit on varmaan menny ohi:)

...tai kirjoitetaan palstalle?

Ei muuta kuin radio kovalle. Tai paukatat oven/ikkunan kovaa kiinni kun naapurit mölisee parvekeella ;)
jos ovat koko ajan kesällä parvekkella nin en sitä varten kyllä parvekkeen ovea sulje ja k'rsi kuumuudesta

Ehkä kaikkia ei haittaa vaikka joku tietääkin perheen asioista ja se yksityisyyden raja voi olla vähemmän tiukka. Kyllähän ihmiset vetävät siihenkin rajan mitä kirjoittavat perheestään netissä eri tavalla. Toiset paljastaa paljon, toiset ei juuri mitään...

Ei muuta kuin radio kovalle. Tai paukatat oven/ikkunan kovaa kiinni kun naapurit mölisee parvekeella ;)
jos ovat koko ajan kesällä parvekkella nin en sitä varten kyllä parvekkeen ovea sulje ja k'rsi kuumuudesta

No en mä tarkoitattanut että sun koko ajan pitää olla koko ajan ovi kiinni. :headwall: Vaan tarkoitin että paiskaat sen oven niin kovaan kiinni että naapuri ymmärtää yskän tai jos haluat olla tosi ärsyttävä rupeat laulmaan kovaan ääneen parvekkeella aina kun naapuri möykkää siellä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä tykkään metsolan avauksista.
vilpittömästi.
aika tylsää jos ei olis tässä ollut tällasta parveke-draamaa tälläkin viikolla palstalla.
onneks teil on ap parveke :D !

mää kans :D
metsolalle voitais perustaa ihan oma palsta, se vasta ois viihdettä parhaimmillaan :heart:

Puhut asiaa METSOLA ! Meidän naapurit grillaili takapihalla samaan aikaan kuin me ja väkisinkin kuuli niiden jutut mm kusen väristä :o Sitten oli pakko puhua itse kovempaan ääneen ettei tartte kuunnella niden juttuja.

Kaikki vaan ei ole yhtä tarkkoja asioistaa. On niitäkin, joilla ei ole "salattavaa", siis sellaista yksityiselämää, jota kokevat tarpeelliseksi varjella. Kun ei ole luurankoja kaapissa voi huutaa asiansa vaikka parvekkeella.

Yhteistyössä