A
anna
Vieras
Mua on alkanut ahdistaa kun se tulee juttelemaan. Sen jutut on aina sellaisia, että joku naapuri on sitä jotenkin kohdellut kaltoin. Alussa ajattelin vaan, että okei, ehkä sillä on jotain närää vaan joidenkin naapurien kans. Mut kun sen juttuja joutuu kuulemaan useemmin, niin niissä toistuu koko ajan se, että häntä ja hänen perhettä jotenkin vainotaan naapurien toimesta, vielä useimpien naapurien toimesta. Ja nyt viimeks se tuli mulle jotain selittämään, että hän käy nyt kertomassa ihan henkilökohtaisesti mulle, kun naapurit on kuitenkin juorunneet valheellisesti, että hän olis lähetellyt uhkailutekstiviestejä. Mä vaan sanoin että en ole mitään kuullut, että kukaan ei ole mulle mitään juoruillut vaan kaikki on aina hyvin asiallisia.
Se vaan jatko sitä, että kun hän tietää että naapurit on tällaista juorua laittaneet liikkeelle, ja että hän ei ole sellaisia lähetellyt vaan se on vale. Sitä se siinä jankkas moneen kertaan, yritin lähteä mutta se vaan jatkoi ja jatkoi.
Mua vähän mietityttää, että onko toi nyt jo ihan vainoharhaista? Kun tässä ihan seinänaapureina asutaan, enkä kyllä kertaakaan ole kenenkään kuullut mitään juoruavan heistä tai nähnyt tekevän tai vainoavan millään tavalla :/
Ahdistaa jo, koitan vältellä että en olis sen kanssa samaan aikaan pihalla ollenkaan, kun aina samat jutut alkaa :/
Nyt taas illalla olin meidän terassilla ja kuulin kuinka se naapuri selitti jollekin niiden terassilla, että kuinka meidän lapset on rikkoneet heidän pyöriään ja että kuinka on juoruja levitelty
Meidän lapset ei oo siis mitään rikkoneet, tiedän kun on niin pieniä vielä että eivät voi yksin olla pihalla. Ja kyllä mä olisin pihalla nähnyt, jos ne jostain kumman syystä olis kulkeneet naapurin pihaan niiden pyörille 
Se vaan jatko sitä, että kun hän tietää että naapurit on tällaista juorua laittaneet liikkeelle, ja että hän ei ole sellaisia lähetellyt vaan se on vale. Sitä se siinä jankkas moneen kertaan, yritin lähteä mutta se vaan jatkoi ja jatkoi.
Mua vähän mietityttää, että onko toi nyt jo ihan vainoharhaista? Kun tässä ihan seinänaapureina asutaan, enkä kyllä kertaakaan ole kenenkään kuullut mitään juoruavan heistä tai nähnyt tekevän tai vainoavan millään tavalla :/
Ahdistaa jo, koitan vältellä että en olis sen kanssa samaan aikaan pihalla ollenkaan, kun aina samat jutut alkaa :/
Nyt taas illalla olin meidän terassilla ja kuulin kuinka se naapuri selitti jollekin niiden terassilla, että kuinka meidän lapset on rikkoneet heidän pyöriään ja että kuinka on juoruja levitelty