Eikö niitä vaunuja voi laittaa syrjään ahtaissa kaupoissa?

• Viestiketjun aloittaja hop hop
  • Ensimmäinen viesti
Kerran oli Cittarissa kolmen mummon kolpa. Olivat vieretysten ostoskärryjen kanssa ja kävelivät kuin täit tervassa. Jos joku sanoi heille jotain, vastaus oli etteikö ostoksia saa tehdä rauhassa.... Siinä ei sit kukaan päässy ohi ja mentiin heidän tahtiin. :headwall:

"Tatjana"
Voi luoja! Eli jotta olisin sovinnainen kotiäiti niin en asioi ahtaissa kaupoissa ikinä lapseni kanssa jotta muiden kaupassakäynti olisi mahdollisimman ihanaa ja mutkatonta. Kuka onkaan se itsekäs? :)D:D)

"Mä en ole ikinä käsittänyt miksi ne vaunut pitää ottaa mukaan niihin ahtaisiin kauppoihin ylipäänsä?"

Kyllä tuosta voi päätellä vaikka mitä, jos se ei sua miellytä niin kirjoita niin että tulee asia selväksi ;) Meille "kotiäideillekin".
Onko kivaa olla kotiäiti = yhteiskunnan elätti?

persvilkku harmaana
Ei ne yksösten kärryt kovin paljon esteenä ole, enemmän on kiinni niitä lykkäävän aikuisen käyttäytymisestä.. X)

Mua risoo tuplarattaita lykkäävät äidit, jotka ihan todella tukkivat ne käytävät! Juu, itsellänikin on kaksoset ja sitä myöden kaksostenrattaat, mutta en mä niiden kanssa ole kirpparien ahtauteen lähtenyt! Muutaman kerran kun oon käynyt kirpparilla kaikkien lasten kanssa, tuplat ovat olleet kantoliinoissa, niin ei ihan niin hirveesti viedä tilaa.. Ts. silloin kun olivat vauvoja.

Sitten on näitä neropatteja, joilla on ne kaksostenrattaat + erinäinen määrä irrallisia lapsia + MIES. Mitä hittoa sitä pitää vetää koko remmi sinne kirpparille, eikö miehen ja lapset vois jättää kotiin, silloin ei tukkis kaikkien muiden kulkua, sais itse kiertää rauhassa ja saattaisi sitä myöden vaikka jotain löytääkin? ;)

ap
Jo johan on moni suorastaan riemastunut aloituksesta, jonka väsäsin purkaakseni sen pienen närkästyksen, joka kirppiskeikasta aiheutui:D. Vai että oikein aikuistua pitäisi ja asennevammaa pukkaa, olkoon sitten niin. Ihmettelin vain sitä, miten kiinnikasvaneita jotkut vaunuilijat ovat niihin kärryihinsä, koska itselleni ei tuota ongelmaa jättää nukkuvaa lasta kirpparin nurkkaan tai ottaa hereilläolevaa liinaan. Totta helvetissä lapset saa ottaa mukaan mihin lystää, mutta ei sen aina tarvitse vankkureissa tapahtua kun helpompikin tapa on olemassa.

Ai niin, ja kuka lähtee kirpparille kiireessä? No sellainen, joka piipahtaa junan- tai bussinvaihdon välillä tai sellainen, joka järkkää omaa pöytäänsä muun perheen odottaessa autossa. Kaikilla ei aina ole aikaa löntystää hitaimpien tahtiin.

Yhteistyössä