D
.do
Vieras
Täällä joku sanoi ettei se vaikuttaisi, ifistä ei annettu. Pelkän sen sairausvakuutuslen olisin ottanut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja maikko:Saa matkavakuutuksen, jos tosiaan ottaa pelkän matkavakuutuksen, eikä mistään noista isoista firmoista vaan Eurooppalaiselta. Niitä myydään esim. r-kioskeilla. Välittävät pelkkiä matkavakuutuksia. Täytät vain ärrällä lapun, ja se on siinä. Toivottavasti tämä kyseinen firma on vielä edes toiminnassa? ! Viimeksi otin heiltä vakuutuksen vuonna 2005, joten on siitä jo jonkin aikaa. Ja luottotiedot ovat siis minulla menneet. Olen tuota vakuutusta reissuilla tarvinutkin, eikä ole mitään ongelmia ollut. Minulla ollut aina tuo pelkät sairauskulut korvaava vakuutus. Kannattaa myös muistaa että jos kuulut johonkin ammattiliittoon, niin sinulla on matkavakuutus jo heidän puolestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja maikko:Heräsi muuten kysymys; miten luottotiedottomalla on VARAA matkustaa??? Eikö kannattaisi maksaa ne velat ja hoitamattomat asiat pois ja sitten hyvillä mielin matkustella??!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis en tarvitse jatkuvaa vakuutusta, pelkåästään tälle yhdelle matkalle jos joudun vaikka sairaalaan tms
saako jostain netistä??
Alkuperäinen kirjoittaja PA? AP?:miten varaa matkustella vaikka luottotiedot menneet???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PA? AP?:miten varaa matkustella vaikka luottotiedot menneet???
Miten osaat käyttää tietokonetta jos oot noin tyhmä. Mietippä kuule sitä!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja AP on PA:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PA? AP?:miten varaa matkustella vaikka luottotiedot menneet???
Miten osaat käyttää tietokonetta jos oot noin tyhmä. Mietippä kuule sitä!!!!!!!!!
Sanotaanpa näin:
Fiksu ihminen ei menetä luottotietojaan...
Fiksu ihminen ei tee vakuutuspetosta...
Fikus ihminen ymmärtää jättää tekemättä asioita, jotka voivat jouduttaa hänet vankilaan saakka....
Alkuperäinen kirjoittaja matkustaja:Itse otin netin kautta IFstä just matkavakuutuksen ja onnistui ainakin vaikka luottotiedot on menneet. maksoin sen samalla nettipankista.
Alkuperäinen kirjoittaja AP on PA:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PA? AP?:miten varaa matkustella vaikka luottotiedot menneet???
Sanotaanpa näin:
Fiksu ihminen ei menetä luottotietojaan...
Fiksu ihminen ei tee vakuutuspetosta...
Fikus ihminen ymmärtää jättää tekemättä asioita, jotka voivat jouduttaa hänet vankilaan saakka....
Alkuperäinen kirjoittaja matkustaja:Itse otin netin kautta IFstä just matkavakuutuksen ja onnistui ainakin vaikka luottotiedot on menneet. maksoin sen samalla nettipankista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja matkustaja:Itse otin netin kautta IFstä just matkavakuutuksen ja onnistui ainakin vaikka luottotiedot on menneet. maksoin sen samalla nettipankista.
JOO, me tehtiin nyt ihan hirvee vakuutuspetos kun ei luottotiedottomille saa vakuutusta![]()
Nettisivut eivät tarkista luottotietoja, sen tekee ihminen. Siihen ei voi vedota koska asiakkaalla on velvollisuus kertoa vakuutuksen myöntäjälle kaikki tarpeellinen tieto ENNEN vakuutuksen ottamista. Niiden EI tarvitse erikseen mainita tuota vaan se lukee siellä yleisissä vakuutusehdoissa jotka koskee kaikkia vakuutuksia. Vaikka nettisivut antaa hoitaa maksun ja tapahtuman loppuun, ei se anna ottajalle oikeutta tehdä niin. Vastuu on tekijällä siis.