Eikö lääkkeellisestä raskauden keskeytyksestä todellakaan saa kuin max 3vrk sairaslomaa?

  • Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti
tuota
Joo ja mäkään en saanu perheen kihomatoepisodista paria päivää sairaslomaa, vaikka tein 10h työpäiviä JA pesin, siivosin, pesin, siivosin yötä myöten ja olin aivan totaalisen poikki!

Sekin aika "työterkkarilla" meni hukkaan istuessa, kun piti korvata POISSAOLO!
No et niiden matojen vuoksi olisikaan saikkua voinut saada. Ei ne sinua sairaaksi tee. Toki uupumuksen sitten kait. Hassua ajatella, että matosten tai täiden takia saisi sairaslomaa..
 
"pelottaa"
Kiitos "tuota" kommenteistasi. Tuntuu, että suurin osa vastanneista vaan ilkeilee, kun olen tämmöinen raukka etten kykene töihin viikkoon kun toivottu raskaus keskeytetään.
 
Foortti harmaana
No et niiden matojen vuoksi olisikaan saikkua voinut saada. Ei ne sinua sairaaksi tee. Toki uupumuksen sitten kait. Hassua ajatella, että matosten tai täiden takia saisi sairaslomaa..
Tottahan toi ON, että hassua, mutta olin järkyttävän poikki. =(
En kerenny nukkuakaan kun 4h yössä kun piti vahtii pesukonetta ja laittaa pyykkii kuivumaan ja puunata kaikki kosketuspinnat ym ja vessat ym JOKA päivä!
 
muuten
[QUOTE="pelottaa";22716425]Kiitos "tuota" kommenteistasi. Tuntuu, että suurin osa vastanneista vaan ilkeilee, kun olen tämmöinen raukka etten kykene töihin viikkoon kun toivottu raskaus keskeytetään.[/QUOTE]

Et sinä ole mikään raukka. Sinulla on vaikea koettelemus edessä, ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Asia vain ikävä kyllä on niin, että mikäli et ole kolmen päivän jälkeen työkykyinen, sinun on haettava uutta sairauslomaa. Sama käytäntö pätee moneen muuhunkin sairauteen.

En hetkeäkään epäile, ettetkö lomaa saa, jos et pysty töissä olemaan. Tuttavani oli suunniltaan lemmikkieläimensä kuolemasta, ja sairaslomaa hänkin sai.
 
"vieras"
[QUOTE="pelottaa";22716425]Kiitos "tuota" kommenteistasi. Tuntuu, että suurin osa vastanneista vaan ilkeilee, kun olen tämmöinen raukka etten kykene töihin viikkoon kun toivottu raskaus keskeytetään.[/QUOTE]

Mun ei ollut tarkoitus ilkeillä, vaan nimenomaan sanoa, että kun tää systeemi nyt vain on tällainen, ettei henkisten oireiden vuoksi saa sairaslomaa millään. Todellakin tuulimunakeskenmenon jälkeen tiedän mitä käyt läpi, ilmaisin ehkä vai itseäni huonosti. Hyvä että saat edes sen kolme päivää, minä kun en saanut yhtään kun ei oteta edes vastaan mihinkään kun tuli itsekseen ulos. Se jos mikä syö ihmisarvoa, kun useammasta paikasta vain vähätellään, että eihän tuo mitään, ootat vain että vuotaa loppuun.

Oikeasti pahoittelut tilanteestasi :hug:
 

Yhteistyössä