Eikö yksinhuoltaja(äiti) saa nauttia läheisyydestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Törmäsinpä taas ihmiseen, joka on sitä mieltä, että yksinhuoltajan kuuluu elää vain lapsilleen. Ei kuulemma saisi olla muuta elämää, itse kun yh on tilanteensa aiheuttanut.

Siis voiko ihmiset oikeasti ajatella noin mustavalkoisesti?
Onko niin, että oikeasti ei saisi olla kodin ulkopuolista elämää?

Auta armias, jos joskus harvoin lähdet baariin. Ja se vasta on lähellä maailmanloppua, jos sieltä sattuu mies lähtemään mukanasi viettämään yhteistä yötä!

Kai jokaisella kuuluisi olla oikeus saada edes pienenhetken tuntea toisen ihmisen läheisyys?

Aika mustavalkoisesti tosiaan ajateltu, erityisesti se että on itse tilanteensa aiheuttanut.

Entäs ne yh äidit/isät joiden puoliso on menehtynyt, ovatkohan hekin itse aiheuttaneet sen että ovat yksinhuoltajia..

Voimia sinulle, anna tyhmät kommentit mennä toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta ulos :hug:

tietysti elämää saa ja pitää olla niinkuin muillakin. eriasia minusta ääripää jos joka vknloppu hilataan baarista vieras mies kotiin ja lapset on paikalla ihmettelemässä. antaa mennä tuollaisten kommenttien sisään ja ulos niin pääsee itse helpommalla kun alkaa mieltään pahoittamaan.
Mikä se ihmisillä on aina se yh parjaaminen |O

mä oon nykyään yh,enkä kyllä ota siitä koko syytä niskoilleni että näin kävi.kaikkeen tarvitaan aina kaks.
ja joskus käyn baarissa,en siitäkään suostu huonoa omatuntoa kantamaan,kaikki tarvii hengähdys tauon.
ja vielä niinkin itsekäs olen että jos läheisyyttä kaipaan,varmasti tiedän kelle soitan ja hän tulee sitä läheisyyttä antamaan.

Jos mies on yh niin se on sankari ja sillä on ollut paska vaimo kun se on jättänyt perheensä.
Kun nainen on yh niin taas se nainen on paska ja ollut niin kauhee että mies ei oo kestänyt sitä. Kummallista naista pidetään aina huonompana ja syyllisenä meni asiat mitenpäin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Saaks baarista/tuntemattomilta miehiltä sitä haluttua läheisyyttä ilman, et tarvii jakaa tavaraa?

Kyllä kai niitä sellasiakin miehiä löytyy, jotka ei oo pelkän seksin perään.
Omalle kohdalle osunut parikin sellaista

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Jos mies on yh niin se on sankari ja sillä on ollut paska vaimo kun se on jättänyt perheensä.
Kun nainen on yh niin taas se nainen on paska ja ollut niin kauhee että mies ei oo kestänyt sitä. Kummallista naista pidetään aina huonompana ja syyllisenä meni asiat mitenpäin vaan.

Tää muaki vituttaa!! Yh isät on pyhimyksiä, yh äidit antaa kaikille. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Saaks baarista/tuntemattomilta miehiltä sitä haluttua läheisyyttä ilman, et tarvii jakaa tavaraa?

saa.mä ainakin tapasin aivan älyttömän mukavan tyypin baarista.ei ole vailla seksiä vaan haluaisi tapailla,mut en taida siihen olla ihan valmis vielä.tulee käymään kun sooitan ja istutaan vierekkäin ja jutellaan.

Mua kans kyrpii tuo yh:tten haukkuminen ja varsinkin se että ne on helppoja nakkeja ja ukkomiesten perään. Itse ainakin nostan hattua kaikille yh:lle ne elättää yhdellä palkalla perheensä ja aivan varmasti niillä on välillä tosi raskasta. Itsellänikin on välillä raskasta vaikka mulla on mies jakamassa sitä arkea. Itse ainnakin suon kaikille yh:lle oikeuden käydä siellä baarissa sillon tällön vaikka toisivatkin sieltä miehen yöksi kotiin, kai niilläkin on oikeus välillä harrastaa sitä seksiä jonkun muunkin kun itsensä kanssa. Ja mitä ukkomiehiin tulee, niin mitäs lähtevät mukaan itse ne ukot päätöksen tekee lähtevätkö vaimojaan pettämään vai ei. Eihän se oo tyhmä joka kysyy vaan se joka suostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja jiki:
Mua kans kyrpii tuo yh:tten haukkuminen ja varsinkin se että ne on helppoja nakkeja ja ukkomiesten perään. Itse ainakin nostan hattua kaikille yh:lle ne elättää yhdellä palkalla perheensä ja aivan varmasti niillä on välillä tosi raskasta. Itsellänikin on välillä raskasta vaikka mulla on mies jakamassa sitä arkea. Itse ainnakin suon kaikille yh:lle oikeuden käydä siellä baarissa sillon tällön vaikka toisivatkin sieltä miehen yöksi kotiin, kai niilläkin on oikeus välillä harrastaa sitä seksiä jonkun muunkin kun itsensä kanssa. Ja mitä ukkomiehiin tulee, niin mitäs lähtevät mukaan itse ne ukot päätöksen tekee lähtevätkö vaimojaan pettämään vai ei. Eihän se oo tyhmä joka kysyy vaan se joka suostuu.

viimeinen lause on hyvin sanottu!!

Alkuperäinen kirjoittaja jiki:

:flower:

Yhteistyössä