Eikö tuolla likalla olekaan ripulia?!?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Heräsin vähän ennen kahta yöllä siihen, että neiti ripuloi sänkyynsä. Ei meinannut neiti edes tajuta oikein mistä on kyse ja ihmetteli miksi mennään suihkuun.

Nyt sitten aamulla likka kakkasi aivan normaalisti, että olisko joku mitä hän on syönyt voinut laittaa mahan noin sekaisin. Laitoin likalle yöllä vaipan lisävahinkojen varalta ja vieläkin on vaippa varmuuden vuoksi.

Neuvolaan on pakko mennä käymään, että saan todistuksen koulua varten. Tämän päivän kyllä seurailen likan tilannetta.

Mulla vain olis koulussa huomenna vastuupäivä kahvilapalveluissa ja mun pari on kipeänä, että kuka hoitaa sen tarjoilun ja tekevätkö muut kuitenkin meidän valitsemat leivonnaiset....varastolle kun on jo annettu tilauslista ja meille varataan tavarat sen mukaan huomenna.

Sitten olisi vielä likalle tiedossa viikonloppureissu mökille, jota likka jo odottaa eli ei olisi nyt sopiva aika millekään taudeille :(

Nyt on käyty neuvolassa ja tälle päivälle kirjoittivat mulle todistuksen. Terkkari käski soittaa tai käydä jos huomenna tilanne sama.

Mutta ei tuo likka ole valittanut mahaansa eikä ole ripulia tullut. Nuha, yskä ja kurkkukipu vaivaa. :(

Yhteistyössä