V
vieras
Vieras
meillä vielä lähes 5veekin tykkää haalarimallisista vaatteista.. esim näistä:
http://www.myllymuksut.com/images/raitahaalari_saga.jpg
http://www.myllymuksut.com/images/raitahaalari_saga.jpg
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vauvan kokoinen taapero:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On vähän vauvamainen, mukava varmasti. Anna mennä vaan, älä välitä muitten mielipiteistä. Itse laittaisin puolihousut tuonikäiselle.
Joo, mustakin olis ihan _kivan_näköistä_, että kävelevällä ja juoksevalla lapsella olis jo "isojen" vaatteet. Mutta kun siinä vaihtoehdossa housut putoavat vyötäröltä ja lapsi kompuroi lahkeisiin, niin mieluummin kuitenkin sitten käytän niitä haalareita, jotka pysyvät päälläkin.
Juu juu, käytännöllisyys on tärkeää. Ei putoilevia housuja eikä kiristäviä vöitä. Mutta on niitä puolihousujakin, jotka pysyy kiristämättä ja jämäkästi, ja kun ei ole liian isot, niin ei kompuroi lahkeisiin. Myös resorit lahkeissa on hyvät tästä syystä, vaikka niillekin välillä eräät nauravat ja niitä haukkuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja johan nyt...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, mä lopetin potkuhousujen käytön lapsillani siinä puolenvuoden iässä. Eli mun mielestä ei kuulu enää tuon ikäiselle, mut en mä ala siihen puuttumaan mitenkään, jos joku muu haluaa lapsensa sellaiseen vielä pukea.
Eihän tuo mikään potkari ole vaan haalari.
Ja niitä käyttävät aikuisetkin...
No mun mielestä noi on potkarit. Mun mielestä haalari on se, joka puetaan päälle, kun mennään ulkoilemaan.
Miksi haluat tehdä vauvastasi pikkuaikuisen?
Miten niin? En mä ainakaan itselleni pue bodya![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, mä lopetin potkuhousujen käytön lapsillani siinä puolenvuoden iässä. Eli mun mielestä ei kuulu enää tuon ikäiselle, mut en mä ala siihen puuttumaan mitenkään, jos joku muu haluaa lapsensa sellaiseen vielä pukea.
Eihän tuo mikään potkari ole vaan haalari.
Ja niitä käyttävät aikuisetkin...
No mun mielestä noi on potkarit. Mun mielestä haalari on se, joka puetaan päälle, kun mennään ulkoilemaan.
Entä farkkuhaalari? Onko nekin potkarit?![]()
Eikös olekin ihanaa, kuinka yksioikoisesti ihmiset ajattelevat
haalarit=potkarit, ja kielletty yli puolivuotiaalta ; )
Siis apua, missä mä olen muka ne kieltänyt yli puolivuotiailta??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokoon 104cm. Sen jälkeen niin isojen poikien kuoseja ja värejä, että.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokoon 104cm. Sen jälkeen niin isojen poikien kuoseja ja värejä, että.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokoon 104cm. Sen jälkeen niin isojen poikien kuoseja ja värejä, että.
Äläs nyt. Löysin tänään aivan ihanan IdaT ruskean aasipaidan pojalle koossa 110/116. On muuten aika hieno.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokoon 104cm. Sen jälkeen niin isojen poikien kuoseja ja värejä, että.
Äläs nyt. Löysin tänään aivan ihanan IdaT ruskean aasipaidan pojalle koossa 110/116. On muuten aika hieno.
kyllä niitä löytää kun hakemalla hakee, mutta pääosin kivat ja lapsekkaat vaatemallistot loppuu 104senttiin. Ja oma lapseni tarvitsee jo 116-122cm vaatteita. pitkä 5vuotias kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokoon 104cm. Sen jälkeen niin isojen poikien kuoseja ja värejä, että.
kyllä niitä löytää kun hakemalla hakee, mutta pääosin kivat ja lapsekkaat vaatemallistot loppuu 104senttiin. Ja oma lapseni tarvitsee jo 116-122cm vaatteita. pitkä 5vuotias kyseessä.
Näinhän se on.
Itse suosin pääasiassa ulkomaisia nettikauppoja ja -huutokauppoja, juuri tästä syystä.
Onneksi yksiväristä vaatetta löytyy ihan kirkkaitakin värejä esim. Benettonilta, ja Po.Pissa on myös kivoja kuoseja.
Inhoan sydämeni pohjasta kaikkia spiderman, bionicle- ja muita örkkivaatteita, joten ongelma on enemmän kuin tuttu...
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei, te kenen n 1.5-vuotiailla on tuollainen (ihastuin), kannattaako ostaa se 86cm -> vai 74/80, onko miten reilu...?![]()