Eikö tavallinen nainen kelpaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tavis

Vieras
Pitää olla laiha tai lihava. Tai sitten isorintainen, tai tosi isorintainen.

Eikö tavallinen nainen kelpaa ???

Olen itse 158 cm ja 49 kg. Tavallinen keskikoinen nainen. Mitat 78 - 62 - 87. Mitä vikaa minussa on siis on ?

Tunnen näitten keskustelujen perusteella oleva totaalisen out. Miksi, kysyn minä ?

Kyllä sinä kelpaat juuri noin kun olet. Älä edes ajattelee että olisit mukamas out! Sinulla on hyvät mitat...harmi etten pystyy mittaamaan sen itse, sinun lähellä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:

Olen itse 158 cm ja 49 kg. Tavallinen keskikoinen nainen. Mitat 78 - 62 - 87. Mitä vikaa minussa on siis on ?

Tunnen näitten keskustelujen perusteella oleva totaalisen out. Miksi, kysyn minä ?
Oli mitat mitkä hyvänsä niin me kaikki ollaan tavallisia naisia, on vaan erilaisia mieltymyksiä

Olet hyvin siro nainen, käsittääkseni mittasuhteesi ovat paikallaan.
Juuri tuonlaisia siroja naisia erimaalaiset miehet toivovat vaimoikseen itäaasialaisista.

Näin miesnäkökulmasta naisille tuntuu vastaavasti olevan tärkeintä kalun koko! Mikäs siinä sitten, kerrotaan mekin sitten toiveemme peittelemättä. Itse en välitä muusta, kuin ettei nainen ole mikään anorektikko. Mielestäni olet normaali Suomalainen nainen, ja uskon että joku mies käy kuumana sinunkin vuoksesi.

Joskus ihmettelen millainen se "tavallinen nainen" naisten mielestä oikein on? Itse kuvittelisin tavallisen naisen sellaiseksi, joka on sinut kroppansa kanssa, oli sitten laiha tai pullukka.

Yhteistyössä