Eikö tästä tulee liian tumma?(lisää kuvia)lisääsin kuvia vielä

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mun mielestä valkoiset koneet hyppää liikaa silmille... oisin ite laittanut integroidut ja tasoon upotetun liesitason ja kalusteuunin rosterisena.

Mä en halua ruostemattomasta terästä,kun kaikki liika näkyy,meillä on valkoinen lamppu sekä ruokailuryhmä musta-ruskea ja valkoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mun mielestä valkoiset koneet hyppää liikaa silmille... oisin ite laittanut integroidut ja tasoon upotetun liesitason ja kalusteuunin rosterisena.

Mä en halua ruostemattomasta terästä,kun kaikki liika näkyy,meillä on valkoinen lamppu sekä ruokailuryhmä musta-ruskea ja valkoinen

Musta valkoset on ihan jees, eikö laatatkin oo valkoset?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Musta valkoset on ihan jees, eikö laatatkin oo valkoset?
juu on,mä voin lähettä kuva,hetki....

Se uunien sun muiden vaihtaminen muuten voi olla yllättävän hankalaa, jos sähköjohdot on jossain seinän sisällä jemmassa. Meillä ne oli aika syvällä, mutta onneksi oli tuttu sähkömies, joka neuvoi ja asensi.

Joo ihan jees tuo tummakin, mutta miksi kodinkoneet on valkoiset? Ei sovi yhtään yhteen! Tulee lian suuri kontrasti. No joo.. makuja on monia..
Eikä ole yhtään vaikeahoitoiset tummat keittiön kalusteet, meillä korkeakiiltovalkoiset ja vaikka on hienot, niin todella kurjat puhdistaa niin kuin myös rosteri pintaiset kodinkoneet, jotka nekin kyllä puhtaina tosi makeet.

Yhteistyössä