Eikö täällä oikeesti ole enää ketään!!!!!?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22544186]Joo ei noilla kyvyillä synny mitään järkevää.[/QUOTE]

Paremminkin väsymys + adhd = aika sekavaa tekstiä kun ei jaksa ajatella joka lausetta loppuun ja vielä niin et sopis edellisenkin kanssa yksiin :P Hah. En mä sentään ihan tyhmä oo :D vaikka siltä vaikutan :laugh:

Joo, jos mä pysyisin ihan neulomisen parissa nyt jokusen hetken viel ->

minä tekisin aloituksen muuten mutta kun siitäkin tulisi vaan joku eeppinen paskamyrsky ja uhattaisiin poliiseilla.

tällä kaksplussalla pitäs olla joku irkkikannu jonne mennä molisemaan...

no uhkailtiin jo aiemmin, siksi meinasin :D keittelen niille poliiseille odotellessani kahveet.. mikä näitä nykyajan ihmisiä oikeen riivaa nykyään ku heti ollaan nettivinkkaamassa poliiseille.. :D

sissus00 Tais joku joskus kai jossain huudella irckanavan perään, mut tais olla liian suppealle joukolle tai sitten ei kai saanut mitään aikaiseksi. Kai sellaiselle kanavalle väkeä tulis, jos joku jaksaa kehittää nimen ja huikkia täällä. Tosin ehkä noilla rekisteröityneille rajatuilla alueilla säilyy/löytyy nopeammin kuin tässä ketjunipussa missä joka pv uudet aiheet ja niitäkin useampi sivullinen illalla kasassa.

pikkumy, juu. eikai sen nimen tarttis olla sen kummempi kuin #kaksplus tai #kaksplus.fi :) en minä itse sellaista "perustamaan" ala kun en täällä ole kuin haitaksi, tuli vain mieleen että kumma jos ei moista ole. nykyään tuntuu kaikella olevan kanavansa..

Foorumilla voi olla ihan eri aktiiviporukka kuin mitä sitten esim. ircin puolella voisi väkeä olla aktiivina. Foorumilaisen voi olla vaikea tottua irkkiin ja irkkiläisen taas forumiin, etenkin jos on pitkään ollut samassa paikassa ja tottunut johonkin.

Ei mullakaan voimat riitä pistämään kanavaa pystyyn saati miettimään kenelle siellä uskaltautuu opit antamaan. Tosin irkissä taitaa muita vauvakanavia kyllä olla, mutta ei varmaan tämän sivuston mukaan olevaa.

Yhteistyössä