Eikö se helvetti helpota ollenkaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieläkin näköjään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieläkin näköjään...

Vieras
Lähin pitkän pohdinnan jälkeen ulos elokuviin yksin kun kukaan ei lähtenyt mukaan. Eikö exän pitänyt sitten olla siellä sen muijansa kanssa(jonka takia jätti mut)!! Ei olla nähty kuukausiin tai ainakaan minä en oo nähnyt ja nyt sit näin niin teki helvetti niin pahaa,vieläkin.Eikö se ikinä helpota! Erosta aikaa kuitenkin jo lähes 8kk. Tuli niin paha ja surullinen olo vaikka tätä tunnetta ei ole ollut kun en ole nähnyt sitä/niitä mutta nyt kun näin niin kaikki ne tunteet onkin vielä olemassa.Sattuu!

[QUOTE="kohtalotoveri";25492759]Et oo ainut :( Tiedän että munki exällä uus, oli jo sillon ku eroa tehtiin[/QUOTE]

En varmasti olekaan ja noin se meni meilläkin. Mutta se tunne kun nyt näin pitkän ajan jälkeen,en olis uskonut et vieläkin satuttaa näin.Rupes sydän hakkaamaan ja keho tärisemään,kato siinä sitten elokuvaa kun toiset istuu muutaman metrin päässä.

nyt ajatella että ne kaks ansaitsee toisensa.
Mies jolla ei ole sen vertaa selkärankaa että hoitais entiset suhteensa pois alta ennen ku alottaa uuden ja nainen joka alottaa suhteen varatun miehen kanssa...

Mitäs sitä sanotaankaan sellasesta... Jos suhde alkaa toisen suhteen keskelle, se varmasti tulee loppumaan toisen suhteen alussa. Eli jos mies on kerran jo alottanu uuden suhteen ennen ku lopetti vanhan, niin miksei se tekis niin sille uudellekin naiselle?

Plus mietit mitä kaikkea sulla on vielä edessä ja kuinka upeen tyypin sä voitkaan tavata nyt kun sulla on kaikki mahollisuudet auki?! :)

Ne kaks on jumissa toisissaan, mies kokee että pakko tän suhteen on onnistua kun pistin edellisen kanssa poikki tän takia, eikä eroa vaikka ois kuinka onnetonta ja nainen ajattelee että pakko tän on onnistua ku toi pisti mun takia poikki eksänsä kanssa, eikä sen takia eroa. Kunnes ne huomaa että ne onkin tosi onnettomia ja silti jatkaa vaikka loppuelämänsäkin onnettomina yhdessä, tai sitten ne eroaa vasta siinä vaiheessa kun kummallakaan ei ole enää mitään "markkina"arvoa :P

Sä pääsit onneks eroon tollasesta ukosta!

Ens kerralla meet ihan pokkana moikkaamaan ja onnittelet ihan pokkana tulevasta perheenlisäyksestä :D (=uus eukko on lihava;)

[QUOTE="Minni Hiiri";25493446]nyt ajatella että ne kaks ansaitsee toisensa.
Mies jolla ei ole sen vertaa selkärankaa että hoitais entiset suhteensa pois alta ennen ku alottaa uuden ja nainen joka alottaa suhteen varatun miehen kanssa...

Mitäs sitä sanotaankaan sellasesta... Jos suhde alkaa toisen suhteen keskelle, se varmasti tulee loppumaan toisen suhteen alussa. Eli jos mies on kerran jo alottanu uuden suhteen ennen ku lopetti vanhan, niin miksei se tekis niin sille uudellekin naiselle?

Plus mietit mitä kaikkea sulla on vielä edessä ja kuinka upeen tyypin sä voitkaan tavata nyt kun sulla on kaikki mahollisuudet auki?! :)

Ne kaks on jumissa toisissaan, mies kokee että pakko tän suhteen on onnistua kun pistin edellisen kanssa poikki tän takia, eikä eroa vaikka ois kuinka onnetonta ja nainen ajattelee että pakko tän on onnistua ku toi pisti mun takia poikki eksänsä kanssa, eikä sen takia eroa. Kunnes ne huomaa että ne onkin tosi onnettomia ja silti jatkaa vaikka loppuelämänsäkin onnettomina yhdessä, tai sitten ne eroaa vasta siinä vaiheessa kun kummallakaan ei ole enää mitään "markkina"arvoa :P

Sä pääsit onneks eroon tollasesta ukosta!

Ens kerralla meet ihan pokkana moikkaamaan ja onnittelet ihan pokkana tulevasta perheenlisäyksestä :D (=uus eukko on lihava;)[/QUOTE]

En edes tiedä tiesikö tuo nainen et mies on suhteessa koska kun menin sille jotain sanomaan sillon kun ekan kerran näin ne ni muija oli niin hölmistynyt et mahtoko ees tietää et mies oli suhteessa.No väliäkös tuolla enää on loppupeleissä.Mietin vaan kun exän ex jätti sen toisen takia ja nyt exä jatti mut toisen takia et millanen kuvio tää oikeen on ja mitä exä on oikeen ajatellut,ei kenties mitään. Mitään moikkamisia en kyllä mene tekemään,en halua olla missään tekemisissä en ees moi sanoa.

Mulla on vaan niin huono itsetunto et en mä osaa ajatella et tapaisin enää ketään ja jos tapaisin ni se ei kauan kestäis kuitenkaan.Vaikka sen tiedän et olen ihana ja lämmin ihminen ja joku mies joka osais arvostaa mua sais olla tosi onnellinen et on saanut mut.Mutta kun tuntuu etten kelpaa kellekään enää muutakun yhdeksi illaksi.Nytkin yksi mies sano et oon ihana ym mutta sitten ei kuitenkaan halunnut enempää.
Yritän ajatella just noin et onneks pääsin eroon siitä ja mitä kaikkia ongelmia niille tulee jos exä jatkaa samaan malliin kun mun kanssa(ei esim puhu koskaan mistään varsinkaan tunteistaan). Ei se yksin olokaan helppoa ole kun mont vuotta oltiin yhessä ja oltiin rakentamassa tulevaisuutta,kirjaimellisesti.

:hug:
Koita kestää. Vielä sä löydät sen oikean miehen itselles ja oot onnellisempi kuin koskaan.

Kiitti:) olen pinnistelly lähes 8kk ja on ollu helpompi olla viime kuukaudet kun en ole niitä nähnyt mutta nyt kun näin niin....se vaan edelleen tuntuu. Jotenkin näytti siltä et exäkin hermoili siellä kun välillä oli ku tikku paskassa ja välillä kattel kai kännyä,varmasti kelloa et millon pääsee pois et tukala tilanne tais olla molemminpuolin.
Mä yritän hokea tuota itselleni et löytyy se todellinen kultakimpale vielä mutta aina ei oikein jaksa uskoa itsekään. Piti mennä ajoissa nukkumaan kerrankin et saa univelkoja pois mutta tässä sitä ollaan,pelkään sulkea silmät.

Meni sitten yökin ihan pilalle,arvasin sen et nään unta ja niinhän näinkin,exä oli unessa mutta enää en muista mitä siinä tapahtu.Pyörin koko ajan kyljeltä toiselle ja sitten jopa nousin keskellä yötä ylös.Piti nukkua tänään pitkään mutta ei onnistunut. Se kamala painava tunne rinnassa palas taas takaisin ja taas on sellanen olo et en voi olla yksin siis yksin nyt et tarvitsisin kaverin seuraa.

Yhteistyössä