Eikö Savanna ookkaan provo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täh

Vieras
Siis onko tuo Savanna ihan oikea ihminen? Ku oon koko ajan luullu että se on provo ja nauranu näille jutuille, mut jo joku palstalainen on ihan en jutuista saanu sen nimen yms. selville ja joku toinen vissiin nähnykin ihan oikeasti, niin eikö se ookkaan provo?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
ja taas se alkaa

Siis en tarkoittanu millään pahalla, mutta oon oikeasti luullu niin. KU joku jossain keskustelussa sanoi että savanna on jonkun vakkarin hupailuhahmo niin oon oikeasti luullu että se on niin..
Enpä mä oo niin tarkkaan lukenu, mutta on tuntunukkin siltä kun yhdelle ihmiselle on sattunu niin paljon ja koko ajan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ihan aidolta se näytti & kuulosti kun me viimeeksi törmättiin.

No oliko samanlainen kun näissä ketjuissa antaa ymmärtää? Siis voihan kuka tahansa esittää näin mitä vain, mutta onko mielikuva mitä luo oikea?

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Siis onko tuo Savanna ihan oikea ihminen? Ku oon koko ajan luullu että se on provo ja nauranu näille jutuille, mut jo joku palstalainen on ihan en jutuista saanu sen nimen yms. selville ja joku toinen vissiin nähnykin ihan oikeasti, niin eikö se ookkaan provo?

Eihän se provo ole... Sehän on ollut lehdissäkin, eli kyllä on olemassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ihan aidolta se näytti & kuulosti kun me viimeeksi törmättiin.

No oliko samanlainen kun näissä ketjuissa antaa ymmärtää? Siis voihan kuka tahansa esittää näin mitä vain, mutta onko mielikuva mitä luo oikea?

Riippuu siitä, millaisen mielikuvan kukin hänestä saa.
Mun käsitykseni Savannasta ei ole sellainen, joka monella palstalaisella tuntuu olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja miekkuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:

Eihän se provo ole... Sehän on ollut lehdissäkin, eli kyllä on olemassa!

Missä lehdessä Savanna on ollu?

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
onko Savanna hyvän näköinen? Mietin vain näitä stripparijuttuja ja muita, tuntuu että hän ainakin pitää huolta itsestään?

En tiedä olenko tai ei,ainakin miesten mielestä olen :snotty:

Niin ja joo olen strippari,onko se jotain kamala kun kaikki ei hyväksy siitä

onko Savanna hyvän näköinen? Mietin vain näitä stripparijuttuja ja muita, tuntuu että hän ainakin pitää huolta itsestään?

Ei en mä sillä, mulle on ihan sama miten muut itsensä elättää, oon vaan luullut et se on jokin harmaiden keksimä...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:

Ei en mä sillä, mulle on ihan sama miten muut itsensä elättää, oon vaan luullut et se on jokin harmaiden keksimä...
ok
=)

Yhteistyössä