L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:No, musta taas on ällöttävän tätimäistä tosi asioiden peittelyä sanoa tyyliin, että "lähdetään tyttöjen kanssa vähän ulos.." HyiEli sanokoon kukakin ihan miten tykkää..
Mutta entä kun pointti ei ole se alkoholin nauttiminen? Vaan hauska ilta ystävien kanssa? Se juominen on vaan sivutuote? Jos pointti on persekänneissä, eikö se ole helpompi vetää ihan vaan kotona itsekseen? Ei haittaa mihin sammuu, rahaa ei kulu niin paljon kuin kaupungilla hummatessa jne.
No ei mulle ainakaan se pointti oo se alkoholin nauttiminen. Yksin kotona kännääminen ois ihan perseestä.
Niin se onkin (siis kalsarikännit perseestä...).
Mutta jos pointti ei oo juomisessa, miksi sitten mainostaa sitä juomaan lähtemistä? Mää en tajuu (onneks mun ei edes tarvi, vittuilkaa vaan niin paljon kuin jaksatte).
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:No, musta taas on ällöttävän tätimäistä tosi asioiden peittelyä sanoa tyyliin, että "lähdetään tyttöjen kanssa vähän ulos.." HyiEli sanokoon kukakin ihan miten tykkää..
Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
niinpä?Ei kai kukaan sano että meen vetämään teinikännit?
Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
Ihan sama mitä sanotaan jos meininki menee teinikännin puolella. Käyttäkää mielikuvitustanne mitä se tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
Ihan sama mitä sanotaan jos meininki menee teinikännin puolella. Käyttäkää mielikuvitustanne mitä se tarkoittaa.
Voisitko kertoa, siitä on niin kauan kun oon teininä vetäny kännit, etten kyl yhtään muista miten se meni...
Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
Voisitko kertoa, siitä on niin kauan kun oon teininä vetäny kännit, etten kyl yhtään muista miten se meni...
Niinpä tietenkin, muisti mennyt..
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.
Mitkä on teinikännit?
Niinpä tietenkin, muisti mennyt..
Ei vaan siitä on niin kauan kun olen ollut teini![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:no ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fff:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:no ei ole![]()
sun suusta se on jopa luontevaa....