Eikö ole vähän teinimäistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teinimeininkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
No, musta taas on ällöttävän tätimäistä tosi asioiden peittelyä sanoa tyyliin, että "lähdetään tyttöjen kanssa vähän ulos.." Hyi :D Eli sanokoon kukakin ihan miten tykkää..

Mutta entä kun pointti ei ole se alkoholin nauttiminen? Vaan hauska ilta ystävien kanssa? Se juominen on vaan sivutuote? Jos pointti on persekänneissä, eikö se ole helpompi vetää ihan vaan kotona itsekseen? Ei haittaa mihin sammuu, rahaa ei kulu niin paljon kuin kaupungilla hummatessa jne.

No ei mulle ainakaan se pointti oo se alkoholin nauttiminen. Yksin kotona kännääminen ois ihan perseestä.

Niin se onkin (siis kalsarikännit perseestä ;)...).

Mutta jos pointti ei oo juomisessa, miksi sitten mainostaa sitä juomaan lähtemistä? Mää en tajuu (onneks mun ei edes tarvi, vittuilkaa vaan niin paljon kuin jaksatte).

no se nyt vaan on semmonen sanonta....sano sä sitä sitten joksku muuksi jos häirittee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
No, musta taas on ällöttävän tätimäistä tosi asioiden peittelyä sanoa tyyliin, että "lähdetään tyttöjen kanssa vähän ulos.." Hyi :D Eli sanokoon kukakin ihan miten tykkää..

Tämä en sitten ole mä. :attn:

no en ole itse tosiaan sitten teinivuosien puhunut ko tavalla...mutta ei mua haittaa, jos joku aikuinen lähtee vetämään lärvit. se voi olla joskus ihan paikallaan. itselläni ei ole ollut vuosiin tarvetta, mutta nyt viime aikoina olen miettinyt asiaa...mutta pelkään sitä krapulaa, joten tyydyn kalsaritissutteluun. B)

Meillä kun heittäis duunissa tommosta "ryyppäämään" juttua niin katsotttais kyl pahasti keskenkasvuiseksi. Mustakin hyvin teinarimeininkiä. NImen omaan - sanavaraston pitäis kasvaa siinä missä ihminenkin kasvaa.

Aija,syön suklaata ja näin tuon Fantan nikin tuossa ja jumaliste,nyt tekis mieli Fantaa!!

jaa niin...mä en usko että puhun ryyppäämään menosta.On joko likkojen ilta,taikka sitten meille tulee kavereita tai lähtetään baariin kamujen kanssa....
En oo kyllä aikoihin "lähtenyt ryyppäämään"
voi niitä aikoja.
Silloin kyllä oli ihan vaan tarkoituski ryypätä...

Mut kukin tavallaan,menkää ryyppäämään,mulla suklaalevy puoliks jo syöty ja sitä Fantaa kaipaan!!
Toisko kukaan jos kovaa huudan!!!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja teinikännit:
Sanotaan mitä sanotaan, mutta teinikännien vetäminen on teinimäistä ja junttia.

Mitkä on teinikännit?

niinpä?Ei kai kukaan sano että meen vetämään teinikännit?

Ihan sama mitä sanotaan jos meininki menee teinikännin puolella. Käyttäkää mielikuvitustanne mitä se tarkoittaa.

Mitkä on teinikännit?

Ihan sama mitä sanotaan jos meininki menee teinikännin puolella. Käyttäkää mielikuvitustanne mitä se tarkoittaa.

Voisitko kertoa, siitä on niin kauan kun oon teininä vetäny kännit, etten kyl yhtään muista miten se meni...

Mitkä on teinikännit?

Voisitko kertoa, siitä on niin kauan kun oon teininä vetäny kännit, etten kyl yhtään muista miten se meni...

Niinpä tietenkin, muisti mennyt..

Mitkä on teinikännit?

Ei vaan siitä on niin kauan kun olen ollut teini :D

Mitkä on teinikännit?

Ei vaan siitä on niin kauan kun olen ollut teini :D

Seliseli

No silloin kun me lähdetään ryyppäämään, niin silloin se tosiaan tarkoittaa ryyppäämistä. Viedään lapset hoitoon, vuokrataan mökki joittenkin kamujen kanssa ja veetään päät soikeiksi. Näillä mökkireissuilla ei siis ole tarkoituskaan vähän vaan tissutella. Sit kun mennään olutta maistelemaan, niin otetaan ystävien kanssa pari kaljaa kotona ja käydään jossain pienessä mukavassa ravintolassa jorisemassa ja juomassa tuoppi pari. Eli silloin kun mennään ryyppäämään niin ryypätään ihan rehellisesti ja oluen maistelu on nimenomaan sitä maistelua. Niin ja 30v ja yli ollaan.

Jos mä nimenomaan lähden ryyppäämään, niin miten se sitten pitäis sanoa? Lähden juomaan olutta humalanhakuisesti???? Jos mä lähen "tyttöjen kanssa pitämään hauskaa", niin sekin yleensä tarkottaa myös sitä että mennään ryyppäämään. Ja vaikka mä vedän perseet olalle, niin se ei silti tarkoita että seison pakkasessa kuset housussa, osaan käyttää vessaa myös humalassa. Ja jos se on teinimäistä, niin sehän ei haittaa ollenkaan. Mä olen mieluummin vaikka ikuinen teini, kuin joku tiukkapipo täti-ihminen.

No sanottiin miten sanottiin. Mun mielipide on, että ryyppäämään lähteminen, tyttöjen kanssa skumppaaminen jne. ylipäänsä on typerää. Siis lähdetään jonnekin tarkoituksena vaan tulla kauheeseen känniin? Sama millä sitä kutsuu, ihan yhtä ääliömäistä on.

Minusta se on vähä sekavaa...

Kun hauskaa voi pitää ilman alkomahooliaki, niin milloin se hauskan pito sitten on alkoholipitoista ja milloin alkoholitonta, mistä sen eron siitä lauseesta näkee? "Lähetään pitää tyttöjen kans vähä hauskaa."

Musta se on vaan ilmasu sille et lähdetään baariin, tanssimaan ja juomaan - pitämään hauskaa. On musta kattava ilmasu toi lähtee ryyppäämään ku alkaa selittämään et me lähdetään naukkailemaan sivistyneesti viiniä ja saatamme pyörähtää tanssimassa.
Tiivis ilmasu ei musta o koskaan huono homma

Mulle tuosta "lähden ryyppäämään" tulee kyllä mieleen just se että vedetään pää tayteen ihan vaan että humallutaan ja ollaan pellit seis, niinkun joku kertoi tekevänsäkin. Mutta sitten kun toiset sanoo samoin mut siis ovat viettämässä kavereiden kans aikaa ja ottavat siinä sivussa pari. Mä en oikeesti tajunnut että aikuiset vetää kännit ihan vaan humaltuakseen kovasti tarkoituksella, ylilyöntejä toki sattuu mutta että ihan tarkoituksella ja suunnitellusti, se on teiniä!

Yhteistyössä