V
vieras
Vieras
Kuurin viiminen päivä menossa ja oireet tulikin yhtäkkiä takas, vaikka ne oli jo parin päivän ajan helpottanu...onko se normaalia vai eikö nää antibiootit tehonnukkaa ja tarvin uuden vai? V.ittu mikä riesa!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mikä lääke sulla on menossa?
Oletko muuten hoitanut itseäsi? Juonut paljon ja C-vitamiinia hevoskuurina? Mä menisin uudelleen lääkäriin, hoitamattomana voi olla paha jos menee munuaisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja pippurityttö:Kannattaa kattoo et tulee oikeesti hoidettua, ite jouduin puol vuotta tulehduksen jälkee ambulanssilla sairaalaan kun oli levinny munuaisiinSoita lääkärille ja pyydä uuet lääkkeet.. Mut ei kuitenkaa satu enää ihan mahottomasti? Ite muistan et jouduin iha huutaa ku kävin pissal eikä mitää silti tullu :/
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Niin siis onks sulla nyt virtsarakontulehdus vai pissatulehdus? Mulla nimittäin oli kans tuota selexid-lääkettä ihan tohon pissatulehdukseen ja se ei tehonnut. Sain toisen kuurin jotain muuta merkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Onko siitä sun pissasta otettu herkkyysmääritys? Kauan siitä näytteen annosta meni kun sait antibioottikuurin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Niin siis onks sulla nyt virtsarakontulehdus vai pissatulehdus? Mulla nimittäin oli kans tuota selexid-lääkettä ihan tohon pissatulehdukseen ja se ei tehonnut. Sain toisen kuurin jotain muuta merkkiä.
Virtsarakontulehdus mulla on, toivottavasti saan huomenna tehokkaampia lääkkeitä