Eikö nää samperin antibiootit tehoa mun virtsarakontulehdukseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuurin viiminen päivä menossa ja oireet tulikin yhtäkkiä takas, vaikka ne oli jo parin päivän ajan helpottanu...onko se normaalia vai eikö nää antibiootit tehonnukkaa ja tarvin uuden vai? V.ittu mikä riesa!!!!

Ei niiden oireiden pitäisi takas tulla. Saattanut käydä niin, että on jo ollut paranemassa ja iskenyt uudestaan. Eli kuuri ei ole ollut tarpeeksi tehokas. Mutta älä nyt vielä masennu. Viet kuitenkin varmasti näytteen kuurin jälkeen.

Kannattaa kattoo et tulee oikeesti hoidettua, ite jouduin puol vuotta tulehduksen jälkee ambulanssilla sairaalaan kun oli levinny munuaisiin :o Soita lääkärille ja pyydä uuet lääkkeet.. Mut ei kuitenkaa satu enää ihan mahottomasti? Ite muistan et jouduin iha huutaa ku kävin pissal eikä mitää silti tullu :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä lääke sulla on menossa?

Oletko muuten hoitanut itseäsi? Juonut paljon ja C-vitamiinia hevoskuurina? Mä menisin uudelleen lääkäriin, hoitamattomana voi olla paha jos menee munuaisiin.

Selexid niminen antibiootti on menossa...olen juonu vettä jonkun verran, lisäksi ottanu c-vitamiiniporeen joka päivä ja juonu karpalomehua.

Alkuperäinen kirjoittaja pippurityttö:
Kannattaa kattoo et tulee oikeesti hoidettua, ite jouduin puol vuotta tulehduksen jälkee ambulanssilla sairaalaan kun oli levinny munuaisiin :o Soita lääkärille ja pyydä uuet lääkkeet.. Mut ei kuitenkaa satu enää ihan mahottomasti? Ite muistan et jouduin iha huutaa ku kävin pissal eikä mitää silti tullu :/

Heti huomenna meen terveysasemalle ja annan uuden pissanäytteen kai se lääkäri sit uusii mun reseptin, se vaan et se lääkärikin on paikalla vasta puolenpäivän aikoihin.

Niin siis onks sulla nyt virtsarakontulehdus vai pissatulehdus? Mulla nimittäin oli kans tuota selexid-lääkettä ihan tohon pissatulehdukseen ja se ei tehonnut. Sain toisen kuurin jotain muuta merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin siis onks sulla nyt virtsarakontulehdus vai pissatulehdus? Mulla nimittäin oli kans tuota selexid-lääkettä ihan tohon pissatulehdukseen ja se ei tehonnut. Sain toisen kuurin jotain muuta merkkiä.

Virtsarakontulehdus mulla on, toivottavasti saan huomenna tehokkaampia lääkkeitä

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Onko siitä sun pissasta otettu herkkyysmääritys? Kauan siitä näytteen annosta meni kun sait antibioottikuurin?

Ei oo otettu herkkyysmäärityksiä. parin tunnin päästä näytteen annosta sain reseptin, oliskin se lääkäri heti aamulla siellä paikalla niin sais mahd. nopsaa uudet lääkkeet, mut ei kun tulee tuohon vasta klo 12 eli pakko odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Virtsarakontulehdus mulla on, toivottavasti saan huomenna tehokkaampia lääkkeitä

Jaa no sitten siihen käytetään samaa antibioottia kuin virtsaputken tulehdukseen. Ehkä toi sit on yleistä, et just toi eka kuuri ei auta.