Eikö muut saa kesäkiloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seikkailija Noora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seikkailija Noora

Vieras
Oon aina ollut normaalipainoinen, mutta keväällä sain pudotettua vielä 5 jäänyttä raskauskiloa hirveellä dieettaamisella. No, nyt kesälomalla paino tuntuu nousevan vähintään kilon viikossa ja joo, ihan syystä varmasti. Lomalla en jaksa dieetata, vaan syön herkkuja lähes joka päivä ja kunnon ruokaa myös..Oma vika siis, mutta silti turvonnut olemus ahdistaa, vaikka normaalipainoinen olenkin edelleen.. Miten muilla, jaksatteko olla lomallakin tiukkoina vai keräättekö kesäkiloja? Jos keräätte niin paljonko?

Mä lihon talvella, ja laihdun keväällä/kesällä. Mikä sut saa mättämään kesällä herkkuja? Entäs jos keksit kevyemmät vaihtoehdot niille herkuille? Jotain hyvää marjoista jne. Mulla ainakin liikunta lisääntyy kesällä paljon, se kompensoi herkkujen kanssa.

Minusta tuntuu että minulla on noita tekosyitä lihomiseen koko ajan.
Lihoin kun lpetin pillerit, ja yllättäen lihoin kun lopetin pillerit kans. Talvella lihoo koska talvi, ja kesällä lihoo koska kesä jne.

Ei yhtään kivaa, koska omasta mielestäni en kuitenkaan herkkuja mätä mitenkään hirveästi, ja alkoholikin on jotenkin jäänyt pois. Mutta eikö sitä sanota että iän myötä sitä vaan tuppaa kertymään, mikä on aika persiistä...

Lisään vielä että BMI keikkuu (vielä tällä hetkellä!!) 21 paikkeilla, ettei kai ole mikään katastrofi vielä, mutta jos ei tuota saa laskusuuntaan pikimmiten, niin sit siitä katastrofi kyllä tulee :|

Ennemmin lihoan talvella ku kesällä. En mättää koskaan herkkuja tolkuttomasti ja jos syön herkkuja, vähennän muuta ruokaa. Rakastan juoksemista, joka on kesällä helppoa. Talvella urheilu on haasteellisempaa kun pitäisi lähteä erikseevsalille ja juokseminen pakkasessa ei ole niin mukavaa. Silti pidän kyllä huolen ettei kiloja tule lisää. Maksimissaan 2 kiloa ja sitten pitää alkaa tarkkailee syömistä.

Täällä myös eräs joka paremminkin laihtuu kesällä. Pyöräilen kesäisin tosi paljon niin pääsen aika timmiin kuntoon. Talven otankin sitten vähän laiskemmin.

Yhteistyössä