Eikö muka ohuet/hennot hiukset voi näyttää kauniilta pitkinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksutukkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksutukkainen

Vieras
Ei tietysti kaikilla, mutta minä ainakin tiedän monia hentohiuksisia, joille sopii pitkä tukka ja kaikille heille ei välttämättä lyhyempi tukka sopisi. Tunnen esim. yhden 10v tytön, jolla on ohuehkot/hennot pitkät hiukset, ainakin puoleen selkään ulottuvat. Hiukset ovat kuitenkin tosi kauniit: aidosti blondit, kiiltävät ja silkkisen sileät..eli näyttävät kauniilta pitkinä, vaikka eivät olekaan paksut. :) Tällä tytöllä on myös tosi nätit kasvonpiirteet. Usein vain olen kuullut sanottavan, ettei muka ohut tukka näytä koskaan hyvältä pitkänä.

Ei mun mielestä aikuisella. Puolipitkä voi olla vielä kivannäköinen, jos se on kivasti leikattu ja esim. raidoilla elävöitetty.

Lapselle sopii mun mielestä pitkä tukka aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No kyl se näyttää. Jos se on hyvässä kunnossa ja puhdas. Ei se samalta näytä kuin kareka ja paksu tukka, tietenkään.

Tykkään tietysti paksusta tukasta (itsellänikin on ), mutta on hennoissa hiuksissakin hyvät puolensa: ovat usein silkkisemmät/sileämmät kuin paksu tukka, joka on yleensä melko karhea.

No ehkä semmonen TOSI ohut, tarkotan semmosta, jota ei kehtaa ees laittaa yhdelle letille, kun letistä tulee kynän paksuinen, semmonen ei näytä hyvältä pitkänä.

Mutta ei tukan tarvii olla paksu näyttääkseen ihan hyvältä pitkänä.

mulla on ohuet hiukset ja kaikista tyhmimmältä näyttää oikein lyhyt tukka.. päänahka paistaa :laugh:

mulla on pitkät hiukset ja tupeeraan niitä kun ulos lähden.. kaikki ovat kehuneet hiuksia paksuiksi.. ihmisiä voi hämätä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja harva:
mulla on ohuet hiukset ja kaikista tyhmimmältä näyttää oikein lyhyt tukka.. päänahka paistaa :laugh:

mulla on pitkät hiukset ja tupeeraan niitä kun ulos lähden.. kaikki ovat kehuneet hiuksia paksuiksi.. ihmisiä voi hämätä ;)

niinpä, mullakin monta kikkaa hämäykseen-toimii

Alkuperäinen kirjoittaja harva:

Joo, jos osaa laittaa niitä, niin ei kukaan tajua, että ne on ohuet. Mutta paksukin tukka, joka vaan on päätämyöten, voi sensijaan näyttää ihan ohuelta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mun mielipide: Ohuet pitkät hiukset ei ole häävin näköiset, etenkin vaalea väriset.

kiitos vain 8<

mulla on itsellä tähän vähän yli olkapäiden.. ne on kerroksittain leikatut.. eli kun tupeeraan esim pelkin käsin ei lakkaa yms.. se näyttää sellaselta pallolta :)
mut nyt yritän ennen ku menen 7 lk.. sihen on kyl viel 2 vuotta mut kuitenkin niin.. aijon kasvattaa joku 15-20 cm ni ne olis rinnoille asti.. 8) sitten kun ne tupeeraa ne ei oo sellaset pallot? ;D

olin aina mielettömän kateellinen eräälle entiselle ystävälleni tämän pitkistä, paksuista hiuksista... itselläni sellainen ohut hiirenhäntä, nytkin niin lyhyt että tuskin saa ponnarille mutta silti roikkuu päätä myöten kun oli eri kampaaja, eikä todellakaan hallinnut tukihiusten leikkaamista... :/ ! tupeerata en osaa, tulee vain pieniä takkupalloja eivätkä nouse tyvestä mihinkään... ostin seitsemän euron volyymishampoonkin siinä toivossa että tuuhenisi edes VÄHÄSEN. ja sitten vielä maantie väri tuon kirkkaanpunaisen alla... aaght. ja rillit. olen meikin ja tukkavärin alla perinteinen suomalainen harmaavarpunen ! :D

Hei,

mielestänne ajatuksenne kuvastavat vielä aika kypsynätöntä ja haurasta itsetuntoa, mutta aika nuorilta kuulostattekin. Luonnollisuus on kaunista. Sinä ketä kutsuit itseäsi harmaa varpuseksi saatat hyvinkin ola kauniimpi oman luonnollisuutesi kanssa kuin purkeista turnutetun kauneuden kanssa. Mielestäni monet purkkivärit ovat teennäisen omituisia. Jokaisella on oma mielipiteensä, mutta uskon että silloin kun on sinut itsensä kanssa jaksaa loistaa paremmin luonnollisesa, mikä on monesti oikeasti kauniimpaa. Ohuet hiukset voivat olla aivan yhtä kauniit kuin paksut hiukset.

no jos sitä jaksaa pestä ja laittaa (föönata ja kähertää).Useimmin näkee sellasia rasvasia ohkasia liimalettejä,tai sitten ponnarilla ohuenohuella hiirenhännällä...

Yhteistyössä