Eikö mihinkään voi enää luottaa, Pikku Kakkonen K7 tasoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt oli kyllä tosiaan ap eikä pikku kakkosen vika. Pikku kakkosen ja syrhämän välissä tulee vielä 20min mainiota manua. Kuinka kaukana sen lapsi sitä tv:tä katsoo ettei niitä tunnareja edes kuule. Meillä jo 3,5v tietää galaxin tunnarista sammuttaa tv:n kun hänen ohjelmansa loppuu siihen. Toki äiti sen sammuttaa mutta monena aamuna poika on vielä nopeampi.

[QUOTE="äiti88";29136251]Se on sit oma häpeänsä, jos ei ole kuuloetäisyydellä eikä valvo muutenkaan lapsiaan.[/QUOTE]

Tää on ihan hieno rinnastus. Se, etten tajunnut yleltä tulevan aamutuimaan joku syrhämä-kärhämä, tarkoittaa tietenkin etten valvo lapsiani muutenkaan. :D

Olin viereisessä huoneessa ja en syystä tai toisesta tunnaria kuullut ja kärppänä painellut sammuttamaan televisiota. En siis vielä heitteille muksua jättänyt.

Kerro lapselle, että jos tulee jotain pelottavaa, voi tulla pois tv:n ääreltä atai huutaa äitiä.

Meidän 3v- tyttö pelkää pikku kakkosessa Malttia ja Valttia, Karvakuonoja ja Pupu Noposta. Osaa kyllä tulla itse pois tv:n äärestä tai huutaa laittamaan telkun pois päältä. Olen tietysti koko ajan korva tarkkana kun muksu katsoo ohjelmia ja seuraan sivusilmällä, mitä ruudusta tulee. Väilillä myös katson yhdessä tytön kanssa.

EN silti poistaisi ko. ohjelmia, koska pikku kakkosta katsovat niin eri-ikäiset lapset. Isommat muksut saavat siten myös jotain kiinnostavaa.

Syrhämä tulee tosiaan nykyään perjantaisin pikku kakkosen jälkeen. Täytyy kyllä tunnustaa, et kun tää ohjelma tuli joskus viimeksi, olin kylppärissä harjaamassa hampaita/hiuksia jne. Poika 4v. kattoi Mainiota Manua. Sit yhtäkkiä huusi et pelottaa. Menin olkkariin ja huomasin et toi Syrhämä tulee ja suljin telkkarin. Tänään tän muistin ja suljin telkkarin jo ennen. Et kivittäkää vaan. Paska äiti olen.

• Tykkää
Reactions: valdemaria

Yhteistyössä