Eikö miehet pidä otsahiuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Törmäsin tänään mielenkiintoiseen asiaan. Mulla on pitkät hiukset, joihin leikkautan aina välillä otsatukan. Ja välillä taas kasvatan pois. Nyt on taas kasvanut pois, mutta tuli innostus leikkauttaa taas kerran takaisin. Puhuin asiasta ohimennen miehen kanssa. Kommentit oli tyyliä, joooooo, on se otsatukka ihan kiva, mutta hänen mielestään on ehkä parempi ilman otsista. No, ei siinä mitään, makujahan on monia. Mutta sitten alkoi ihmetyttää, kun näin kolmea kaveriani ja tuli asiasta puhetta. Heillä kaikilla oli just sama kokemus, miehensä eivät fanita otsista! :) Mikä siinä otsatukassa miesten mielestä oikein mättää? :D

Täällä sama homma, välillä otsis ja sit oon taas sitä kasvattamassa pois. Nyt kun mietin ääneen yks päivä että siistiskö otsatukan vai antaisko kasvaa niin miehen kommentti oli että älä leikkaa...

Ylipäänsä miehiä kiinnostaa naisten hiukset paljon vähemmän kuin naiset kuvittelevat. Ensimmäisten asioiden joukossa ulkonäöstä, jotka katsotaan, ei todellakaan ole hiukset. Mikä tietysti tekee hivenen huvittavaa siitä naisten neuroottisuudesta, että onko tukka nyt hyvin ja pitää vessassa vähän pöyhiä sitä taas.

Minä olen päätynyt samaan. Siis ennen kyselin monelta mieheltä, että leikkaanko otsahiukset takaisin, niin tuli vain negatiivisia kommentteja. Mikäköhän siinä sitten muka mättää?

Juu tää onkin hauska juttu, itse olen kuullu just samoja kommentteja. Vaikee käsittää, kun omasta mielestä oon paljo paremman näköinen otsiksella. Siks oonkin aina leikannut, miehestä viis :).

• Tykkää
Reactions: Kuunainen
Ylipäänsä miehiä kiinnostaa naisten hiukset paljon vähemmän kuin naiset kuvittelevat. Ensimmäisten asioiden joukossa ulkonäöstä, jotka katsotaan, ei todellakaan ole hiukset. Mikä tietysti tekee hivenen huvittavaa siitä naisten neuroottisuudesta, että onko tukka nyt hyvin ja pitää vessassa vähän pöyhiä sitä taas.

Hih, siks ihmetyttääkin, kun tähän otsisasiaan tulee niin kiihkeitä kommentteja. Mies oikein terästäytyy kun kuulee sanan otsahiukset. Joku kollektiivinen trauma siihen täytyy liittyä :D. Yleensähän esim. vaatteista kommentit on sellassia "joo, ihan kiva, mennään jo".

Mun mies myös sanoi että älä leikkaa, anna vaan kasvaa, paremman näköinen niin. Mut sit se kuitenkin sanoi että parhaimmalta näytän sillai että tukka on vähän silmillä, kun oon jemmannu ylipitkää otsista pois jollain pinnillä. Vaikeaa. kun sit taas jos on ihan pitkä, niin eihän se sitten oo silmillä. Mut sen mielestä tukka on paras auki ja niin ettei se näytä leikatulta ja laitetulta. Otsishan nyt melkein aina näyttää leikatulta. Äh. Mut sit se sanoi myös että vaihtelu on kans hyvä, väliin otsis, väliin ei.

Mun mies myös painotti sanoja otsiksesta sillä (sillä on aika pitkä tukka) että 'mitä sä sit tykkäisit jos mä leikkaisin otsatukan'. No en kyllä tykkäis! Otsis näyttää hassulta miehellä, jopa Bruce Dickinsonilla :) Sovittiin sitten että kumpikaan ei leikkaa otsatukkaa.

Munkaan mies ei tykkää otsiksesta mulla eikä muillakaan naisilla. Kommentoi joskus esim. BB-Iinan otsiksesta, että oli kamala. Nyt näyttäisi, että on siis aika monen miehen mielipide sama.

[QUOTE="hmmh";24011182]Mun mies myös painotti sanoja otsiksesta sillä (sillä on aika pitkä tukka) että 'mitä sä sit tykkäisit jos mä leikkaisin otsatukan'. No en kyllä tykkäis! Otsis näyttää hassulta miehellä, jopa Bruce Dickinsonilla :) Sovittiin sitten että kumpikaan ei leikkaa otsatukkaa.[/QUOTE]

Just tästä syystä mä luulisin, että miehen pitäis otsatukasta, kun se on naisellinen juttu, ei sovi miehille! Itsekään en toivois omalle pitkätukkaiselle miehelleni otsista, mut toisaalta, omapa on asiansa jos sellaisen idean saa :D.

Ekat on arvatenkin tissit ja perse, mutta kummassa järjestyksessä..?

Mun mies ei halunnut leikkaavan otsista, oli ennakkoluuloinen, mutta kun kuitenkin leikkasin, niin nyt hän sitä mieltä että näin onkin parempi ja tämä on hyvä.