Eikö lihavia hävetä rannalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä

Vieras
Lihavat ihmiset ovat taas valloittaneet rannan ja aiheuttavat ärsytystä monen verkkokalvoille, miten ihminen päästää itsensä sellaiseen kuntoon, että pahaa tekee?

Oma keho on se, jonka kanssa elämä eletään ja se jos mikä on tärkeää, että se on kunnossa ja voi hyvin.

Toivottavasti ei hävetä! Mua hävettää kulkea "luuviuluna". Ei todellakaan ole kiva vetää biksuja tai simppareita luiden päälle. Mikään kohta niistä ei "täyty millään". Kaikki roikuu päällä... Massa on kaunista!!

hanki sinä taas oma elämä :)

on se kumma ku jotkut jaksaa elää elämänsä miettien toisten läskejä..

onneks itsellä on läskeineni kuitenkin se oma elämä mihin keskittyä..

Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
Lihavat ihmiset ovat taas valloittaneet rannan ja aiheuttavat ärsytystä monen verkkokalvoille, miten ihminen päästää itsensä sellaiseen kuntoon, että pahaa tekee?

Oma keho on se, jonka kanssa elämä eletään ja se jos mikä on tärkeää, että se on kunnossa ja voi hyvin.

Aivan! Itsekin ihmettelen samaa, ja varmaan moni muukin normaalipainoinen vaikkei uskalla sitä sanoa ettei rumat läskit pahoita mieltään!

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Onhan se toisaalta surkea homma et ap:n pitää koko ajan ja joka paikassa voida pahoin, jos aina alkaa voimaan pahoin ku näkee lihavan... :(

On se joskus rankkaa, kyllä! Mä olen kyllä yrittänyt "kasvaa" tän asiani kanssa, mutta en voi mitään, että kun jotain oksettavaa näen, alkaa etomaan. En vaan pysty käsittämään, miten joku voi tehdä niin omalle kropalleen, että lihoo ja lihoo, tekemättä mitään. Ja nyt ei puhuta mistään 10 kilosta, vaan kymmenistä jopa sadasta ylipainokilosta. Monella se ylipaino on jopa niin vakava, että liikkuminen, jopa kävely on jo hankalaa. Onko se herkuttelu nyt sen arvoista?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Toivottavasti ei hävetä! Mua hävettää kulkea "luuviuluna". Ei todellakaan ole kiva vetää biksuja tai simppareita luiden päälle. Mikään kohta niistä ei "täyty millään". Kaikki roikuu päällä... Massa on kaunista!!

peesi tälle.
itse en kehtaa edes t-paidalla kulkea kesällä,kun ikäni olen kuullut laihuudestani.
kovalla työllä olen saanut painoa nostettua 167/53 eli en enää ole anorektisen laiha,mutta jälkensä on päivittelyt jättänyt ja verhoan itseni peittävillä vaatteilla aina

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:

Oma elämä on ja kuten sanottu, en minä niitä toisten läskejä mieti, vaan kun ne

HYPPÄÄ SILMILLE!!! SE NÄYTTÄÄ NIIN PAHALTA!!!

Kumma, että joka kesä tämä sama ruikutus.

Eikö rannalle mennä uimaan ja pitämään hauskaa.
Mitä väliä niillä makkaroilla vyötskällä on ja ainahan voi katsoa pois päin.

Mitä jos laitettaisiin jokainen omalle kunnanjohtajallemme kirje, että nyt on ihan pakko kunnan aidata kaikki uimarannat ja maauimalat niin, että lihavat ja laihat ovat erikseen ja eivät vahingossakaan näe toisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Minä just tänään katoin et olipa hyvännäköisiä naisia rannalla, kun oli masua ja pyllyä ja biksut! Siis oikeesti naisellisia naisia.

Hah, läskitkö tois naisellisuutta, never! Naisellista on muodot eikä läskit, ja läskit ei ole niitä muotoja joten läskeillä ei ole muotoja vaan pelkkää roikkuvaa läskiä ja tanakat jalat jotka näyttää puilta. Miehet tykkää hoikista ja muodokkaista Naisista eikä lihavista!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:

Oma elämä on ja kuten sanottu, en minä niitä toisten läskejä mieti, vaan kun ne

HYPPÄÄ SILMILLE!!! SE NÄYTTÄÄ NIIN PAHALTA!!!

Eihän tähän sitten ole kuin yksi ratkaisu: sun on lopetettava rannoilla ja muilla julkisilla paikoilla liikkuminen.

:o Minulla ei haittaa vaikka 200 kiloisia ihmisiä olis rannalla. Miksi jotakin haittaa? Laittakaa jokin kirjava lippu liehumaan itseenne, jotta nämä isommat ihmiset huomaavat teidät ja ette jää alle jos siis tuota ajatusta pelkäätte. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

peesi tälle.
itse en kehtaa edes t-paidalla kulkea kesällä,kun ikäni olen kuullut laihuudestani.
kovalla työllä olen saanut painoa nostettua 167/53 eli en enää ole anorektisen laiha,mutta jälkensä on päivittelyt jättänyt ja verhoan itseni peittävillä vaatteilla aina

Niinpä. Minäkin olen lihottanut lihottamalla itseäni, mutta kun se paino ei vain tahdo nousta. Nyt sentään jo 164/50 eli paremman puolella ollaan. Läheiset heittävät vitsiä "narkkarista", kun minulla on käsivarret kuin tikut, joissa on lihakset, mutta ei muuta massaa... Olisi oikeasti kiva näyttää terveeltä, kun kuitenkin sellainen olen. Ainakin tietääkseni.

ja mitenkähän ne nyt silmille hyppii? aika lapsellista käytöstä sinulta..

itse olen normaalipainoinen.. en silti ole ikinä kokenut että kenenkään läskit tai luut hyppisi mun silmille..

jokaisella on oikeus nauttia kesästä!

Olen sitten varmaan aika erikoinen ja ainutlaatuinen, jos minua miellyttää kauneus. Te muut varmaan sitten mielellänne kattelette kaikkea rumaa, ehkä olette tottuneet siihen, kun peiliin katsotte?!

Yhteistyössä