Eikö kenelläkään ole hyvää sanottavaa joululahjoistaan? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastan joulua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastan joulua!

Vieras
Meidän joululahjat meni kaikki nappiin; kukaan ei ainakaan ääneen valittanut mistään, eikä ilmeistäkään voinut mitään negatiivisia tunteita lukea.

Lasten toiveita kuunneltiin tarkkaan. Yhteiseksi saivat kauan toivotun barbie-asuntoauton ja kumpikin omat barbiet ja konvehtirasiat. Pieneksi jääneistä yöpuvuista ovat huomautelleet jo pitkin syksyä, joten niitä tuli kummallekin pari-kolme. Lisäksi paketoin pientä sälää, jota ois muutenkin pitänyt ostaa; Toinen tyttö sai repun, kun edellinen oli jo lähes puhki. Tytöt oliva ostaneet toisilleen lahjoja. -> Takuuvarma tyytyväisyys! :)

Mies 'sai' kauankaivatun naulapyssyn. Osti sen itse aatonaattona... Minulta sai pari hyvää kirjaa ja elokuvia, kalsareita, kosmetiikkaa ja karkkia.

Minä sain mieheltä yökkärit ja varrelliset aamutossut. Niin ihanat, että olen koko tämän päivän oleskellut niissä... Lisäksi sain häenltä kosmetiikkaa ja herkkuja!

Mies oli vielä ostanut kaikille naisilleen hopeaa. Minulle kalevalan Lumitähti-sormuksen ja kaulaketjun. Pikkutyttöjä lahjoi kaulaketjuilla perhosriipuksineen. :)

Tää joulu on ollut ihan kaikkien aikojen paras! Ihanaa syötävää, ihania lahjoja ja ihana perhe yhdessä!

Ei kyllä oo täälläkään valittamista :) sain uuden hiustenkuivaajan ja suoristusraudan joita oon kaipaillu jo pidempään mutta en oo saanu hankittua ja sit suolalampun. Lapset sai kans mieluisia lahjoja ja sopivan määrän.

On kyllä! Lapset saivat niitä lahjoja mitä ovat toivoneet ja voi sitä riemua :) itse sain IPod 2:sen ja mies sai kauan katselemassa Tissotin kellon. Ja kaiken kruunasi hyvä ruoka ja seura :)

Voisi olla enemmän hyvää sanottavaa jos olisi saanut jotakin lahjaksi.

Ja ennekun joku vetäsee sen kortin että ostinko itse niin kyllä, laitoin noin 250 euroa omien lasten, kummilasten, ja oman perheen joululahjoihin.

On kyllä! Lapset saivat niitä lahjoja mitä ovat toivoneet ja voi sitä riemua :) itse sain IPod 2:sen ja mies sai kauan katselemansa Tissotin kellon. Ja kaiken kruunasi hyvä ruoka ja seura :)

Mie sain sellasia lahjoja mistä tykkään, korvikset :heart: sukkia, suklaata, maustekakun,
kukan, kirjoja 4 kpl ja lahjakortin.

Aivan ihana aatto oli täälläkin, poika sai mieluisia lahjoja ja pukki oli niin tärkeä vieras että :) Itsekin sain mukavia paketteja, samoin muu perhe. Ja oma isäni näytti kovin tyytyväiseltä kun kaivoi paketista blueray soittimen. Nappiin meni :D

[QUOTE="öööö";25298070]Öööö, siis määrä korvaa laadun?? Tarkoitat varmaan että laatu korvaa määrän eli pari mieleistä mielummin kun kasa krääsää?[/QUOTE] just näin ja ku ympäri vuoden ostetaan lapsile tarpeellsita niin joulunakaan ei tarvii ostella krääsää mahdottomasti.

Itse olen omiini lahjoihin oikein tyytyväinen. Paras oli mieheltä saatu kuningatarhoito (käsi+jalka+kasvo) johon kuulemma menee 3h = varmasti lapsivapaata äidin omaa aikaa =) (ainut asia mietityttää että koska pääsen sen käyttämään, kotona kun on reilu 2 viikon ikäinen kuopus)

Meilläkin oli niin ihanat lahjat, mitään en itse toivonut, mutta sain ihan ylitse.
Kuopus toivoi tätä ipladia vai mikä sen on. Ei saanut, mutta tyytyväinen lahjoihinsa, vaikka rahat vähissä.

Kaikki oli tyytyväisiä :) Kuopus on koko päivän kuunnellut uusia cd:tään ja kokkaillut uusilla kattiloillaan, esikko on pelannut käsikonsolillaan, mies istunut hierontatuolissaan ja minä lueskellut kirjoja ja syönyt ainakin 10 kiloa suklaata :)) Ihana joulu, ihana!!

Meillä ei kukaan nurissut lahjoistaan. Meillä on aina sama kaava, jonka mukaan on helppo ostaa:

1. toivelelu, joka voi olla kalliskin.
2. ylläri, joka on juuri sille lapselle huolella valittu ja passeli
(esim. jekkuilijalle jekkupakka)
3. jotain todella tarpeellista.
4. yöasu
5. kirja
6.herkkua

Itse sain täydellisen lahjan juuri sen mitä salaa haaveilin eli siis kalevalakorun lapsi helan, mies sai pleikkari 3sen eli mitä halusi ja lapsemme sai todella kivoja lahjoja joista on iloa pitkään. Eikä mitään turhia härpäkkeitä. Lisäksi ihan sattumalta pukki toi muutaman tavaran jotka on ollut päässäni ostoslistalla ja kyse oli siis täydellisestä sattumasta = D Lisäkis joulupukki toi hieman rahaa joka käytetään maaliin ja ienimuotoiseen pintaremonttiin siis siitäkin on iloa pitkäksi aikaa = D ! Todella mukava joulu täällä siis.

Yhteistyössä