Eikö ihmisillä kasva kynnet tai tukka enää nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hello"

Vieras
Onko syy tsernobylin?
Kun pitää kaikenmaailman muovisia kynsiä ja tukkaa ostaa kaupasta.

Mulla ainakin kasvaa hiukset ja kynnet ihan itsestään eikä niitä tarvi ostaa ja liimailla.

Sitäpaitsi noi tekojutut on törpön näkösiä, varsinkin ne hiuspidennykset. Täytyy olla aika dorka että sellasen rämemajavan raadon niittaa päähänsä.

Tukan kasvu riippuu paljon perimästä. Jos on perinyt hennon hiuslaadun ja vähän hiuksia, niin ei sille minkään voi. Kynsien laatu taas johtuu paljon ruokavaliosta ja tietty myös kulutuksesta.

Tukan kasvu riippuu paljon perimästä. Jos on perinyt hennon hiuslaadun ja vähän hiuksia, niin ei sille minkään voi. Kynsien laatu taas johtuu paljon ruokavaliosta ja tietty myös kulutuksesta.

Ei se asiaa ainakaan paranna, että turvautuu sitten näihin tekojuttuihin. Luuleeko joku oikeasti että ne näyttävät aidoilta ja luontevilta?
Kyllä tulee myötähäpeän tunne näitä virityksiä laittaneita kohtaan.

Hiuspidennykset hyvin tehtyinä ovat todella hienot- maksavat vaan aika helkkaristi..

Geeli, yms. kynnet ovat aivan kamalia- miksi niistä pitää tehdä sellaiset paksut pötikät ja kamalan pitkätkin vielä :$

[QUOTE="vieras";24387504]Onko sinulla jääneet yöunet vähiin ja nyt vituttaa? Mene nokosille.[/QUOTE]

Vituttaa että naiset tekee itsestään pellejä. Jos nyt joku tässä vituttaa.
Miksi, oi miksi.

[QUOTE="hello";24387533]Miksi, oi miksi.[/QUOTE]
No kun joidenkin mielestä solariumissa palvattu pärstä näyttää hienolta kun siihen tällää (vaalean pinkin huulipunan lisäksi) 5 senttiä pitkät silmäripset ja teippaa tukkaansa törkeän tupeen.
Koko komeuden kruunaa vaaksan mittaiset kynnet jotka saavat kassa-/tietokonetta tuskallisesti näpyttelevän asiakaspalvelijan näyttämään säälittävältä.

Kasvaa, mutta on sellanen ohut liru mikä ei näytä pitkänä hyvältä kun pitkät kuitenkin haluan. Hius on tumma koko päässä ja pidennystä ei huomaa kyllä millään. Laitan hiuksiani kyllä "vähän" eri tavoin kuin esim. palsalla nähtyjen luomusten lailla. Rakennekynnetkin löytyy :D Ranskalaisella manikyyrillä ja näyttää minusta ihanalta :) Ei ole liian pitkätkään, hyvin menee toimistotyössä. Sopii vaan kivasti muutenkin huoliteltuun tyyliin.

No mun tukka ei kasva. Tai jos kasvaakin, on sitten niin ohut ja huonokuntoinen etten voi kasvattaa.
Kynnet kasvaa mutta ne ei ole kovin vahvat vaikka mulla ihan hyvä ruokavalio onkin.
Tosin ei mulla mitään pidennyksiä tai rakennekynsia olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24387557:
No kun joidenkin mielestä solariumissa palvattu pärstä näyttää hienolta kun siihen tällää (vaalean pinkin huulipunan lisäksi) 5 senttiä pitkät silmäripset ja teippaa tukkaansa törkeän tupeen.
Koko komeuden kruunaa vaaksan mittaiset kynnet jotka saavat kassa-/tietokonetta tuskallisesti näpyttelevän asiakaspalvelijan näyttämään säälittävältä.

Älä muuta sano. Ihanaa.

[QUOTE="hello";24387499]
Sitäpaitsi noi tekojutut on törpön näkösiä, varsinkin ne hiuspidennykset. Täytyy olla aika dorka että sellasen rämemajavan raadon niittaa päähänsä.[/QUOTE]

*reps*

Kasvaa, mutta on sellanen ohut liru mikä ei näytä pitkänä hyvältä kun pitkät kuitenkin haluan. Hius on tumma koko päässä ja pidennystä ei huomaa kyllä millään. Laitan hiuksiani kyllä "vähän" eri tavoin kuin esim. palsalla nähtyjen luomusten lailla. Rakennekynnetkin löytyy :D Ranskalaisella manikyyrillä ja näyttää minusta ihanalta :) Ei ole liian pitkätkään, hyvin menee toimistotyössä. Sopii vaan kivasti muutenkin huoliteltuun tyyliin.

Niinhän sinä pienessä päässäsi luulet.
Ei niitä rakennekynsiäkään varmaan kukaan huomaa.
Susta jos joku nyppäsee, niin kaikki osat irtoaa.

Tekotukka ja rakennekynnet ei automaattisesti tarkoita tuksutyyliä, ihan oikeesti :D
Hyvin tehtyä hiustenpidennystä ei edes huomaa. Ja se muuten on edes harvoin tekotukkaa, vaan ihan aitoa hiusta on, vaikkei omaa olekaan.
Rakennekynsien ei tarvitse olla metrin mittaiset terävät kotkankynnet, vaan ne voivat olla myös hyvin lyhyet ja siistit. Mulla on toisinaan rakennekynnet ihan siitä syystä, että omat kynnet on niin ohuet ja halkeilee ja lohkeilee todella rumasti. Kerran oon hiustenpidennystäkin kokeillut ja ei sitä kyllä omasta tukasta erottanut, ellei sitten mennyt juuria tutkailemaan lähempää.

[QUOTE="MisMis";24387594]Tekotukka ja rakennekynnet ei automaattisesti tarkoita tuksutyyliä, ihan oikeesti :D
Hyvin tehtyä hiustenpidennystä ei edes huomaa. Ja se muuten on edes harvoin tekotukkaa, vaan ihan aitoa hiusta on, vaikkei omaa olekaan.
Rakennekynsien ei tarvitse olla metrin mittaiset terävät kotkankynnet, vaan ne voivat olla myös hyvin lyhyet ja siistit. Mulla on toisinaan rakennekynnet ihan siitä syystä, että omat kynnet on niin ohuet ja halkeilee ja lohkeilee todella rumasti. Kerran oon hiustenpidennystäkin kokeillut ja ei sitä kyllä omasta tukasta erottanut, ellei sitten mennyt juuria tutkailemaan lähempää.[/QUOTE]

Kyllä huomaa ja törppöä on.
Huomaan pidennykset jopa hollywood-tähdillä, jos on laitettu esim johonkin rooliin..luuletko tosiaan että taviksella Suomessa olisi parempi rämemajavan raato päässä kuin hollywood-tähdellä jossain oscar elokuva-roolissa? Älä viitsi kusettaa itseäsi.

Kynsistä oon samaa mieltä, mutta hyvin tehtyä hiustenpidennystä ei kyllä huomaa. Samaa mieltä oon siitä, että huonosti tehty pidennys on kamalannäköinen päässä kuin päässä, siitä ei pääse mihinkään. Itseasiassa mua ahdistaa huonosti tehdyt pidennykset, sillä ne saa ihmiset ajattelemaan kaikista pidennyksistä juuri noin.

[QUOTE="hello";24387592]Niinhän sinä pienessä päässäsi luulet.
Ei niitä rakennekynsiäkään varmaan kukaan huomaa.
Susta jos joku nyppäsee, niin kaikki osat irtoaa.[/QUOTE]

Voi sinua :) Rakennekynnet toki saakin huomata, nehän on tavallisiani paljon nätimmät :) Minusta vaan on ihanaa panostaa itseensä ja näyttää freesiltä päästä varpaisiin. Ostelen myös kauniita vaatteita ja meikkaan luonnollisesti mutta nätisti, ou nou ;)

[QUOTE="hello";24387622]Kyllä huomaa ja törppöä on.
Huomaan pidennykset jopa hollywood-tähdillä, jos on laitettu esim johonkin rooliin..luuletko tosiaan että taviksella Suomessa olisi parempi rämemajavan raato päässä kuin hollywood-tähdellä jossain oscar elokuva-roolissa? Älä viitsi kusettaa itseäsi.[/QUOTE]

Eli sun mielestä lähes tulkoon kaikilla hollywood-näyttelijättärillä on rämemajava päässä :D

[QUOTE="hello";24387622]Kyllä huomaa ja törppöä on.
Huomaan pidennykset jopa hollywood-tähdillä, jos on laitettu esim johonkin rooliin..luuletko tosiaan että taviksella Suomessa olisi parempi rämemajavan raato päässä kuin hollywood-tähdellä jossain oscar elokuva-roolissa? Älä viitsi kusettaa itseäsi.[/QUOTE]

Vai olisiko niin, että luulet vaan huomaavasi, mutta todellisuudessa se johtuu siitä, että tiedät ennakkoon ks. staralla olevan lyhyempi tukka. En väitä ettet voisi huomata pidennyksiä, mutta en kyllä usko että huomaat joka ikisen kaikissa tapauksissa. Itse huomaan myös hyvin helposti onko henkilöllä oma vai pidennyshiukset, mutta kyllä mäkin olen muutaman kerran erehtynyt molemmin päin, eli luullut jonkun pidennystä omaksi tukaksi, tai jonkun omaa tukkaa pidennykseksi, siis ihan oikeassa elämässä.

[QUOTE="hei";24387671]Tällä hetkellä kynteni näyttävät tältä.

Studio Roz kauneus- ja kynsistudio, Helsinki, rakennekynnet, manikyyri, kynsi, kynnet, pedique, lcn, karvanpoisto, kestopigmentointi, pigmentointi, geelikynnet, sokerointi, depilaatio

Kamalan rumaa, eikö? ;)[/QUOTE]

Todellakin on!
Pidätkö sinä tällasia kauniina?:
rakennekynnet2.jpg

:x
Kyllä pitää olla estetiikan taju (se pieninkin) hukassa, jos pitää noita kynsiä hienoina. :D

Yhteistyössä