Eikö ihmiset ajattele ?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Meidän yläkerran naapurit pitää sellaista meteliä, että EI oo totta ollenkaan |O |O Mikään sana EI mene perille, EI edes poliisin :headwall: Tyttö on jo (vajaa 3 kk ) herännyt useamman kerran (jota ei oo tehny reiluun kuukauteen ) ja nää pässit soittaa vielä ovikelloja, joka ovella :kieh: Kauhee riehuminen rapussa :( Eikö kukaan enää kunnioita muita ihmisiä ja hiljaisuutta ?

Siis mä ymmärrän sen, että kun lähdetään ja tullaan niin voi kuulua kolinaa, mutta tuo möykkä on jo liikaa. Ne polkee tasajalkaa lattiaansa, joka on suoraan meidän yläpuolella :headwall: Pullot särkyy rappukäytävään, oksennetaan, painellaan ovikelloja, rikotaan rapussa olevia koristeita |O Tooooodella aikuismaista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitakäärme:
Kai ne sitten tuntevat jotenkin olevansa tuollaiseen käytökseen oikeutettuja,kun ovat ilkeiden naapureiden takia saaneet häädön...

niin voihan se olla. Typeräähän se on tänne aloitus tehdä, mutta...jotenkin niin kiehutti, kun ei noita saa kuriin kukaan eikä mikään :o

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Aamusta klo 7 lastenohjelmat täysillä päälle ja kaiuttimet yläkertaa kohti :whistle:

Ja siis kokemusta on! Ärsyttävää!

En tiedä mitä tässä tekisi...olen soittanut poliisille, käynyt puhumassa nätisti, rumasti ... EI vaikutusta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Aamusta klo 7 lastenohjelmat täysillä päälle ja kaiuttimet yläkertaa kohti :whistle:

Mitä turhia seitsemään asti odottamaan? :D

No eipähän pääse valittamaan, että hiljaisuus on menossa :laugh: tein ite näin joskus kun ryyppäsivät klo 5 asti ja musiikki soi. Pari tuntia myöhemmin laitoin lapsille lastenohjelmat päälle, olivat iloisia kun sai katsoa "täysillä" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:

En tiedä mitä tässä tekisi...olen soittanut poliisille, käynyt puhumassa nätisti, rumasti ... EI vaikutusta :kieh:

mitä ne poliisit sanoo? entä isännöitsijä? voi tanakele se on ärsyttävää, jos ei saa nukkua |O

No eipähän pääse valittamaan, että hiljaisuus on menossa :laugh: tein ite näin joskus kun ryyppäsivät klo 5 asti ja musiikki soi. Pari tuntia myöhemmin laitoin lapsille lastenohjelmat päälle, olivat iloisia kun sai katsoa "täysillä" :laugh:

Mä olen muutaman kerran ottanut yhteen yhden kaverin kanssa, jonka mielestä "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluu 3-4 kertaa vuodessa pidettävät remubileet, jotka jatkuvat 3-4 asti aamuyöllä, niistä ei saisi naapurit valittaa, mutta sitten sama ihminen kiroaa aina sitä kun yläkerran mummo tykkää kuunnella jumalanpalvelusta niin kovalla äänellä kello 8 joka sunnuntaiaamu ja häiritä sillä ihmisiä jotka haluaa nukkua :D

Mä olen muutaman kerran ottanut yhteen yhden kaverin kanssa, jonka mielestä "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluu 3-4 kertaa vuodessa pidettävät remubileet, jotka jatkuvat 3-4 asti aamuyöllä, niistä ei saisi naapurit valittaa, mutta sitten sama ihminen kiroaa aina sitä kun yläkerran mummo tykkää kuunnella jumalanpalvelusta niin kovalla äänellä kello 8 joka sunnuntaiaamu ja häiritä sillä ihmisiä jotka haluaa nukkua :D

Näinpä :D Asioilla on aina kaks puolta ja toinen on varmasti se, että krapulaisena on vittumaista herätä lastenohjelmiin tai jumalanpalvelukseen :laugh:

Näinpä :D Asioilla on aina kaks puolta ja toinen on varmasti se, että krapulaisena on vittumaista herätä lastenohjelmiin tai jumalanpalvelukseen :laugh:
Joo, mutta mun mielestä se on ansaittua, jos itse on pitänyt muita hereillä :D

Joopa, kiitos vaan känniset ääliöt joilla ei ole muusta elämästä hajuakaan |O mikään kun ei vaikuta niin mä yritän nyt mennä sit nukkumaan, että jaksan tuon tytön kanssa aamusella :xmas:

Tuolla mielenilmauksella on tuksin ollut mitään merkitystä muille kuin sinulle (ja kaikille muille naapureille mökän muodossa...). Jos olet koskaan juonut aamutunneille asti, tiedät että juominkeja seuraava humalatila on suhteellisen vahva. Siinä ei ensimmäisinä tunteina liikauta oikein mikään, varsinkaan alakerrasta kantautuva vinoinen lastenohjelmien ääni.

Yhteistyössä