I
ihmeissään asiasta1234
Vieras
Myönnän sen, että viestit sotkee paljon ja saavat aikaan ihmisissä sen käsityksen että olisin jotenkin vaarallinen tai pelottava. minulla on viestien vuoksi monta hyvää ihmissuhdetta mennyt ja luottamus on mennyt viestien myötä. En vaan osaa kirjoittaa siten, että lukijalla olisi turvallinen olo. aina jotakin erikoista on. en ole vaarallinen eikä minua tarvitse pelätä, minulla ei ole ongelmia suhteessa lapsiin eikä eläimiin, mutta ongelmani on nämä viestit jotka saavat aikaan sen, että minua aletaan pelätä ja pitää vaarallisena, pahana ja kauheana ihmisenä. Mutta ihmiset joille en koskaan laita viestejä vaan näen livenä, eivät näe minussa mitään pahaa tai epäluotettavaa.
tarvitsen jatkuvan kasvokkain tapahtuvan toisen ihmisen ilmeitten, eleitten, käytöksen ja puheen kautta tulevan palautteen siihen jotta voin kasvotusten kohdatessa muokata käytökseni asianmukaiseksi. täällä netissä kun en näe teidän kasvoja enkä tiedä kenen kanssa kirjoittelen, niin en minä asiallisuuteen kykene. minulla ei ole sisäänrakennettuna asianmukaista käytöstä vaan toisen ihmisen antama ohjaus ja palaute muokkaa käytöstäni siihen suuntaan mihin toinen haluaa.
tarvitsen jatkuvan kasvokkain tapahtuvan toisen ihmisen ilmeitten, eleitten, käytöksen ja puheen kautta tulevan palautteen siihen jotta voin kasvotusten kohdatessa muokata käytökseni asianmukaiseksi. täällä netissä kun en näe teidän kasvoja enkä tiedä kenen kanssa kirjoittelen, niin en minä asiallisuuteen kykene. minulla ei ole sisäänrakennettuna asianmukaista käytöstä vaan toisen ihmisen antama ohjaus ja palaute muokkaa käytöstäni siihen suuntaan mihin toinen haluaa.