Eikö enää ihmisillä ole päättelykykyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja O.o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

O.o

Vieras
On tässä jo pitkän tovin miettinyt kun noita ketjuja on jos jonkin moista. Eli eikä ihmiset oosaa enää itse päätellä esim mikä on hyvää syötäväksi, jos on ollut tietyn ajan vaikka huoneenlämmössä (tuli tuosta kana ketjusta mieleen) vai mikä tekee sen että tarvitsee kaikesta saada varmistus? Suuremmat asiat ymmärrän että haluutaan mielipiteitä ja varmistuksia mutta ne selläset itsestäänselvyydet, esimerkiksi en ihmettelisi jos täällä joltain mammalta tulee vielä aloitus "lapseni kenkä haisee paskalta, onkohan siinä paskaa"

Liiemmin ei myöskään lukutaitoa, empatiakykyä, yleissivistystä tai käytöstapoja. Käsittämätöntä ilkeilyä ja veetuilua toisia kohtaan. Uskomatonta toimintaa aikuisilta ihmisiltä!

:D Nojoo,melkoinen kärjistys..mut ei kaikki asiat ole kaikille niin itsestäänselviä. Mä en tiedä kauanko kypsennettyä lihaa voi turvallisesti säilyttää huoneenlämmössä,mut sit taas joku toinen juttu on mulle selvää pläkkiä.

Joo, tuo kettuilu toisille ei ole kyllä aikuisten ihmisten hommaa!!

Taitaa niillä ihmisillä olla itsellä jotain vialla, kun on noin paha olo, että pitää purkaa sitä tuolla tavalla.

Tällä palstalla ei taida modet paljon ehtiä poistella epäasiallisia vastauksia, mutta onneksi niitä ei ole joka palstalla!