-Eikö 3 lasta jo riitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kohta kuuden emo:
meillä teini poika 15 v totesikin, että "ei äiti ja isi miuta rakasta yhtään sen enempää kuin siutakaan, ne on vaan rakastanut muta pidempään kun olen syntynyt ekaks."..kun pikkuveljellä (4v) oli pahamieli ja luuli että kukaan ei tykkää ja rakasta.. :heart:

Fiksusti sanottu 15-vuotiaalta!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Tuossa on ehkä osasyy etten ole puhunut lapsihaaveista etukäteen. Vasta kun olen ollut tukevasti raskaana. Nyt tässä pohdiskelen että jokohan pitäisi kertoa anoppilan väelle. :saint:

Nimim rv 34+4 :xmas:

Meidänkin pitäis varmaan kohta kertoa anopille,ettei kuule muualta(nyt "vasta" rv15+6)Meidän kaskimmäinen sanoi, että kerrotaan sit kun se syntyy! :kieh: ... Ei vaan jaksais kuunnella sitä jeesustelua,vaikka ei pahemmin olla anoppia lastenhoidolla vaivattukaan.Se kun raukka luulee, että ollaan köyhyysrajan alapuolella ja lasketaan penniä seuraavaan palkkapäivään.

Rakkautta riittä yhtä hyvin 1 taikka enemmälle lapselle.
Meillä kolme yhteistä ja ei välttämäti lapsiluku ole täynnä.
Sain kyllä tän 2kk ikäisen odotus aikana ikäviä kommentteja itselleni,kun kerran oli 5 odotus.
Kukin perhe tekee niin kuin itse haluaa ei siinä suvulta kysytä lupia.Niin ja jos kykenee huolehtiin nistä myös.

Yhteistyössä