Eikä yhtään väsytä!!

Unirytmi ihan sekasin. Eilen pyörin kolmeen asti sängyssä. Olipa kiva herätä aamulla kun tyttö repi peiton pois päältä et " mennään alas äiti, nyt heti!"
Sitte sitä on ku persiisiin ammuttu karhu koko päivän..

Mikä siinäkin on et illalla seittemän aikaan on ihan valmis nukkumaan, mut kun tyttö vihdoin nukahtaa 20-21, niin sitä on ihan pirtee...
 
Meillä oli B-luokan yö (tai oikeastaan alapuolella arvostelurajan), molemmat pojat karjuivat vuorotellen. Jouduin nukkumaan kuopuksen sängyssä. Ja silti noi pienet on aamulla ihan virkeitä, mutta mun silmien alle sais tunkea tulitikut...
 
tyttöjen äiti
Minulla on jo pitkään takana huonosti nukuttuja öitä, sen pari tuntia saanut hieman hajanaisesti nukuttua. Mies on viime viikon aikana pakostakin nukkunut yhtä huonosti kun molemmat tytöt on olleet levottomia. Ensimmäisen yön jälkeen hän katsoi minua kun ihan normaalisti touhusin tuolla keittiössä ja tuumasi että "miten voit olla noin pirteä, kuin olisit nukkunut koko yön hyvin..no, taidat vaan äitinä olla tottunut tuollaisiin öihin". Siis kyllähän mies on heräillyt yöllä jos tuo pienempi on pitänyt tarpeeksi kovaa ääntä, mutta hän on sellainen univeikko että kun saa pään tyynyyn takasin niin nukahtaa heti. Mutta nyt ei sekään ole mieheltä kunnolla onnistunut kun tosiaan molemmat tytöt on olleet vähän levottomia. Minulla se uni taas karkaa aina vissiin naapuriin ja valvon suurimman osan yöstä.. Aamusta kyllä nukuttas sitten silloin kun tytöt heräilee..
 

Yhteistyössä