Eikä taas..=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pipa

Jäsen
23.06.2004
31
0
6
Olen saanut vuoden sisällä tiputettua painoani 35kg. Nyt mitat 160cm ja 50kg (silti tyytymätön vaikka tavoitteeni oli 55kg). Olen syönyt terveellisesti ja liikkunut paljon. Viime viikko meni sisällä istuessa kun poikani oli kovassa kuumeessa, joten lenkeillä en käynyt. Ja perjantaina se alkoi.. meni kovasti makeaa alas. Viikonlopun syönit 2L jäätelöä, kolme pullaa, karkkia tiedä kuinka paljon, ruokaa ihan älyttömät määrät ja keksejä mukavasti, niin ja suklaata.. Ärsyttää kun tuntuu että otan takaisin kaiken. Miten ihmeessä pystyisin hillitsemään itseni?? mikä olisi ns. terveellinen herkku mitä voisi välillä syödä ilman että kilot tulisivat takaisin? Voi että ottaa päähän kun koko ajan pitänyt mässätä :'(

Hatun nosto hienosta painonpudotuksesta. Sinulla on ollut motivaatio kohdallaan kun olet onnistunut. Millä menetelmällä laihdutit?
Itsellä on urakka vasta alussa, mutta kunhan pääsen tavoitteeseeni niin vähällä en aio enää antaa kilojen palautua. Näitä laihdutusyrityksiä on takana jo niin monta. Ajattele mikä sai sinut laihduttamaan ja mitä tunsit sitten kun olit onnistunut. Kilot tulevat yllättävän helposti takaisin korkojen kanssa jos ei seuraa syömisiään.
Minä olen pisimmillään jaksanut laihduttaa kahdeksan viikkoa ja sitten kun repsahdin kerran syömään, niin laihduttaminen loppui siihen. Jälkeenpäin ajattelin, että olisin voinut ihan hyvin jatkaa. Tällä kertaa en anna periksi ,vaan ihan omalla luvalla pidän yhden herkuttelupäivän viikossa. Syön mitä hauan, enkä laske pisteitä ollenkaan siltä päivältä. Paino tippuu edelleen, vaikkakin varmaan vähemmän, mutta muuten en usko onnistuvani. Toivottavasti jaksat vastustaa kiusauksia, aurinkoista alkavaa viikkoa sinulle.

Hei hei hei!!! Nyt ylös sieltä suosta!
Ei laihdututs kaadu yhteen repsahdukseen.:)
Eikä peliä ole menetetty vaikka kilo tulee takasin - kunhan laihista jatkaa.
Herkkuja saa syödä -JOSKUS- kohtuudella.

Hyvää on esim light kingis.
Itsetehty, suklaakiisseli (cocoa kaakaojauhetta, nesteeseen, suurusta ja lisää makeutusaine- tosi vähän kaloreita)hedelmät ja vaikka grillattu broilerin filee hyvillä mausteilla :)

Mulla on nyt tippunut 200g vaille19kg. Aikaa kulunut 1v3kk.
Vieläyli 30kg tavoitteeseen. Sinne kuitenkin menossa :D

kirjastosta löytyy joku tän niminen kirja "tunteet ja syöminen"... Tietääkö joku tarkemmin :wave: :wave:
Kannattaa varmaan lukea se... Ja jätskin vaihat sorbettiin ja otat yhden namipäivän viikossa käyttöön!
Tsemppiä..Upeesti oot laitunut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 00:12 pipa kirjoitti:
Olen saanut vuoden sisällä tiputettua painoani 35kg. Nyt mitat 160cm ja 50kg (silti tyytymätön vaikka tavoitteeni oli 55kg). Olen syönyt terveellisesti ja liikkunut paljon. Viime viikko meni sisällä istuessa kun poikani oli kovassa kuumeessa, joten lenkeillä en käynyt. Ja perjantaina se alkoi.. meni kovasti makeaa alas. Viikonlopun syönit 2L jäätelöä, kolme pullaa, karkkia tiedä kuinka paljon, ruokaa ihan älyttömät määrät ja keksejä mukavasti, niin ja suklaata.. Ärsyttää kun tuntuu että otan takaisin kaiken. Miten ihmeessä pystyisin hillitsemään itseni?? mikä olisi ns. terveellinen herkku mitä voisi välillä syödä ilman että kilot tulisivat takaisin? Voi että ottaa päähän kun koko ajan pitänyt mässätä :'(

melba kastike.. yks annos 40 kalorii ja siihen vaikka pallro vanilja jätskii kaveriks.. ja melban voi tehä muistakin pehmeistä marjoista tai hedelmistä kuin vadelmista..esim mansikka, kiivihedelmä, säilykepersikka..

Yhteistyössä