Eikä parempi kerätä rahaa ja ostaa mielummin mistä tykkä ja kallista?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta ei ole väliä,mielummin tuhlata mutta ostaa mistä oikeasti tykkän

Sama juttu. mä olen monta vuotta himoinnut yhtä lamppua joka on melkein 500? ja kohta on siinä pisteessä tämä mun pakkomielle että käyn sen hakemassa omaksi :p

Mutta sitten ei tietenkään kannata ostaa kallista jos on sellainen että haluaa uuttaa sisustusta ja tyyliä joka vuosi ja tuolit menee nopeasti vaihtoon.

Ihanaa varmaan kun saa ihan uuden kodin ja sisustella sitä, olen kade =)

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta ei ole väliä,mielummin tuhlata mutta ostaa mistä oikeasti tykkän

Sama juttu. mä olen monta vuotta himoinnut yhtä lamppua joka on melkein 500? ja kohta on siinä pisteessä tämä mun pakkomielle että käyn sen hakemassa omaksi :p

Mutta sitten ei tietenkään kannata ostaa kallista jos on sellainen että haluaa uuttaa sisustusta ja tyyliä joka vuosi ja tuolit menee nopeasti vaihtoon.

Ihanaa varmaan kun saa ihan uuden kodin ja sisustella sitä, olen kade =)

Niin mäkin on siitä mieltä että parempi kerätä ja sitten ostaa siitä mist tykkä,se on niin ihana :p :hug:

Ihan hyvän näköiset, eikä mielestäni mitenkään kovin erikoiset... ton tyylisiä on paljon nykyisin sisustuslehdissä, kait se on jotain modernia tyyliä. Käsinojalliset saattaa tosiaan olla hankalat jokapäiväisessä käytössä. Istuimet näytti olevan vinyyliä, eli helpot pitää puhtaana, mutta saattavat hiostaa, jos istuu kauan. Pöydän pinta näytti olevan maalattua mdf levyä, eli kyllä sekin kestää kulutusta, ja voi sitten maalata uudelleen jos kuluu. Itse haluisin Arne Jacobsenin muurahaistuolit, mutta ne sitten vasta maksaakin...

Yhteistyössä