[QUOTE="kahvipapu";28464276]tiedän, voihan se olla että tästä ei seuraa mitään. Mutta kiva nauttia tästä tunteesta ja jännityksestä..
Koskaan en oo harrastanut mitään yhden illan juttuja, mutta jos ny leikitään että ajautuisimme makkarin puolelle,niin eihän se olisi yhden yön juttu.. kun joskus ollaan kuitenkin vuoden verran seurusteltu. eihän?
ehkä pitäs antaa vaan olla ja kattoo mitä tuo kahvihetki tuo tullessaan, halaus mulle on ainakin jo luvattu...onhan siitä pitkä matka muuhun..
tässähän alkaa tuntee ittensä jo typeräksi

[/QUOTE]
Minä olen harrastanut elämäni aikana yhden ainokaisen yhdenyönjutun. Molemmat jättivät toiseen lähtemättömän vaikutuksen. Mutta kun kumpikaan ei tiennyt toisen tunteista, eikä sitten enään nähty, eikä kehdattu ottaa yhteyttä, niin väliin mahtui sitten tuo 14 vuotta elettyä elämää. Eli tämä mieheni on se yksiyö jostain nuoruudesta.
Ensimmäinen kahvitteluhetki päättyi vaivaantuneeseen halaukseen ja minä jäin seisomaan umpirakastuneena ajatellen, että tämäpä oli tässä, ei se ole kiinnostunut... Noin vartin päästä mies soitti ja kertoi tunteistaan