eikä... melkeen treffit sovittu nuoruuden rakkauden kanssa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kahvipapu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kahvipapu"

Vieras
Mitenhän tässä kävikin niin että piti vaan kahvitella ja itte käy ihan kierroksilla..

:D johan tässä on seurustelusta aikaa sellanen 13vuotta.. mutta tunne taitaa olla jokseenkin sama kun silloin tavatessa.. eikä olla ees nähty! :D

eikä.. mitähän tästä vielä seuraa

Voi ihana. Onnea. Meille kävi niin, että oltiin 14 vuotta toisiltamme hukassa, kuultiin, että asutaan samalla paikkakunnalla. Minä pyysin kahville ja siitä se sitten lähti. Nyt yhteinen koti ja perhe.

[QUOTE="höh";28463850]juttu haisee.. Ette ole edes tavanneet?[/QUOTE]

ite haiset... ei olla tavattu NYT... kyllähän me silloin 13v sitten ollaan tavattu..monta kertaa!

[QUOTE="Erin";28463863]Voi ihana. Onnea. Meille kävi niin, että oltiin 14 vuotta toisiltamme hukassa, kuultiin, että asutaan samalla paikkakunnalla. Minä pyysin kahville ja siitä se sitten lähti. Nyt yhteinen koti ja perhe.[/QUOTE]

oho, :D älä ny lisää vettä myllyyn...

[QUOTE="Erin";28463868]Sori :D[/QUOTE]

Miten olo voi olla kuin teinitytöllä? kyllä minä vielä pari pv sitten olin kovinkin aikuinen.. nyt vaan pyörii päässä kaikennäköiset ajatukset, välillä pälkähtää päähän ajatus rakastelusta. mikä mua vaivaa? minähän olen niin järkevä.. :D

Minä ja ensirakkauteni oltiin yli 7 v erossa. Kumpikaan ei pystynyt unohtamaan toista, joten heti tilaisuuden tullen, kun kumpikin sattui olemaan samaan aikaan sinkku, päädyimme takaisin yhteen. Kesällä vietämme 10 vuotishääpäiväämme.

[QUOTE="kahvipapu";28464136]Miten olo voi olla kuin teinitytöllä? kyllä minä vielä pari pv sitten olin kovinkin aikuinen.. nyt vaan pyörii päässä kaikennäköiset ajatukset, välillä pälkähtää päähän ajatus rakastelusta. mikä mua vaivaa? minähän olen niin järkevä.. :D[/QUOTE]

Se teini-tunne voi olla ihan molemminpuolista. Tuota samaa mieheni nimittäin ihmetteli :D Mutta ihan oikeasti, ei kannata mennä asioiden edelle, vaikka siellä myllyssä olisikin jo liikaa vettä :)

[QUOTE="Erin";28464209]Se teini-tunne voi olla ihan molemminpuolista. Tuota samaa mieheni nimittäin ihmetteli :D Mutta ihan oikeasti, ei kannata mennä asioiden edelle, vaikka siellä myllyssä olisikin jo liikaa vettä :)[/QUOTE]

tiedän, voihan se olla että tästä ei seuraa mitään. Mutta kiva nauttia tästä tunteesta ja jännityksestä..

Koskaan en oo harrastanut mitään yhden illan juttuja, mutta jos ny leikitään että ajautuisimme makkarin puolelle,niin eihän se olisi yhden yön juttu.. kun joskus ollaan kuitenkin vuoden verran seurusteltu. eihän?
ehkä pitäs antaa vaan olla ja kattoo mitä tuo kahvihetki tuo tullessaan, halaus mulle on ainakin jo luvattu...onhan siitä pitkä matka muuhun..

tässähän alkaa tuntee ittensä jo typeräksi :D

[QUOTE="Heidi";28464151]Minä ja ensirakkauteni oltiin yli 7 v erossa. Kumpikaan ei pystynyt unohtamaan toista, joten heti tilaisuuden tullen, kun kumpikin sattui olemaan samaan aikaan sinkku, päädyimme takaisin yhteen. Kesällä vietämme 10 vuotishääpäiväämme.[/QUOTE]

ihana! <3

Joo. Samat fiilikset viime vuoden puolelta.. Oli ihan mieletöntä ja olin niin ihastunut ensirakkauteen 13v takaa.
Hän vaan olikin sitten ihan kusipää ja leikki vaan minun kanssani, vaikka mitä lupaili.
Nyt on sitten todella pahasti särkynyt sydän;(

[QUOTE="kahvipapu";28464276]tiedän, voihan se olla että tästä ei seuraa mitään. Mutta kiva nauttia tästä tunteesta ja jännityksestä..

Koskaan en oo harrastanut mitään yhden illan juttuja, mutta jos ny leikitään että ajautuisimme makkarin puolelle,niin eihän se olisi yhden yön juttu.. kun joskus ollaan kuitenkin vuoden verran seurusteltu. eihän?
ehkä pitäs antaa vaan olla ja kattoo mitä tuo kahvihetki tuo tullessaan, halaus mulle on ainakin jo luvattu...onhan siitä pitkä matka muuhun..

tässähän alkaa tuntee ittensä jo typeräksi :D[/QUOTE]

Minä olen harrastanut elämäni aikana yhden ainokaisen yhdenyönjutun. Molemmat jättivät toiseen lähtemättömän vaikutuksen. Mutta kun kumpikaan ei tiennyt toisen tunteista, eikä sitten enään nähty, eikä kehdattu ottaa yhteyttä, niin väliin mahtui sitten tuo 14 vuotta elettyä elämää. Eli tämä mieheni on se yksiyö jostain nuoruudesta.
Ensimmäinen kahvitteluhetki päättyi vaivaantuneeseen halaukseen ja minä jäin seisomaan umpirakastuneena ajatellen, että tämäpä oli tässä, ei se ole kiinnostunut... Noin vartin päästä mies soitti ja kertoi tunteistaan :)

[QUOTE="Erin";28464391]Minä olen harrastanut elämäni aikana yhden ainokaisen yhdenyönjutun. Molemmat jättivät toiseen lähtemättömän vaikutuksen. Mutta kun kumpikaan ei tiennyt toisen tunteista, eikä sitten enään nähty, eikä kehdattu ottaa yhteyttä, niin väliin mahtui sitten tuo 14 vuotta elettyä elämää. Eli tämä mieheni on se yksiyö jostain nuoruudesta.
Ensimmäinen kahvitteluhetki päättyi vaivaantuneeseen halaukseen ja minä jäin seisomaan umpirakastuneena ajatellen, että tämäpä oli tässä, ei se ole kiinnostunut... Noin vartin päästä mies soitti ja kertoi tunteistaan :)[/QUOTE]

ihanaa..mä vaan huokailen täällä.. :D

Minä sain vihdoin myös oman ensirakkauteni itselleni <3 koko ajan olen häntä ajatellut, ja kahdeksan vuoden jälkeenkin kaikki tuntuu niin helpolta vaikken häntä oikeastaan edes tunne. tai ollaan me nyt tutustuttu ja muuttamassa yhteen ja naimisiin menostakin on puhuttu, ja lapsista. .

niin oikeastaan hän on ensirakkauteni.. miten se voikin tuntua siltä että äskenhän me vasta kuljettiin käsi kädessä..

Toivottavasti löydän tän ketjun myöhemmin... tuun sit juoruu miten kävi(tosin yksityiskohdat pidän ittelläni)

[QUOTE="lyyli";28464546]Minä sain vihdoin myös oman ensirakkauteni itselleni <3 koko ajan olen häntä ajatellut, ja kahdeksan vuoden jälkeenkin kaikki tuntuu niin helpolta vaikken häntä oikeastaan edes tunne. tai ollaan me nyt tutustuttu ja muuttamassa yhteen ja naimisiin menostakin on puhuttu, ja lapsista. .[/QUOTE]

:D <3

[QUOTE="kahvipapu";28464659]niin oikeastaan hän on ensirakkauteni.. miten se voikin tuntua siltä että äskenhän me vasta kuljettiin käsi kädessä..

Toivottavasti löydän tän ketjun myöhemmin... tuun sit juoruu miten kävi(tosin yksityiskohdat pidän ittelläni)[/QUOTE]

:)

Jännitin hirveesti, mutta totesin sen olevan turhaa..ihankuin noita vuosia ei tässä välissä olisikaan ollut.. oikeesti tuntui siltä kuin oltais vasta eilen viimeksi tavattu.

Halailtiin ja juteltiin,ei sen enempää.. vielä :D

[QUOTE="Kahvipapu";28469070]Jännitin hirveesti, mutta totesin sen olevan turhaa..ihankuin noita vuosia ei tässä välissä olisikaan ollut.. oikeesti tuntui siltä kuin oltais vasta eilen viimeksi tavattu.

Halailtiin ja juteltiin,ei sen enempää.. vielä :D[/QUOTE]

Piti tulla kurkkaan, miten sulla meni... Mukava kuulla, että hyvin :)

[QUOTE="Erin";28469923]Piti tulla kurkkaan, miten sulla meni... Mukava kuulla, että hyvin :)[/QUOTE]

ihana,kiitos.

kahvillehan se vaan tosiaan tuli, kumma kyllä tässä on nyt päädytty jo setvimään toisen seksimieltymykset ja ja :D siis ihan netin kautta,mut kuitenkin. Taimistä me nyt ei oltas puhuttu.. tää vaan oikeesti tuntuu siltä että jatkettiin siitä mihin joskus jäätiin. ihmeellistä

[QUOTE="vieras";28473185]sopikaa äkkiä seuraava tapaaminen, Toivon teille onnea![/QUOTE]

ihanaa ku täällä myötäeletään :D

kyllähä sitä yritetään,mutta toisen osapuolen pitää kuulemma kasata ittensä eka,ettei olis pelkkä seksi mielessä :D mä kyl sanoin sille että paljonko se auttaa loppujen lopuksi jos se on kuitenki lopputulos.. sitte meillä oli hauskaa

mä toivon että se jaksais viel ajella tällä viikolla tännepäin..mut saas nähä..

sitäpaitsi olisha se vähä säädytöntä hyppää sänkyyn tokalla tapaamisella..
tai riippuu tietty mistä niitä tapaamisia laskee :D eikä apua..jaiks.. tää on jännempää nyt ku tietää että toisellaki pyörii samoi ajatuksii..

Yhteistyössä