E
ei kiitos laitokselle
Vieras
Maalis-huhtikuussa täytän. Pohjois-savossa asustelen. Nyt on ihanan hiljasta kun äiti on töissä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Maalis-huhtikuussa täytän. Pohjois-savossa asustelen. Nyt on ihanan hiljasta kun äiti on töissä..
Mä asun omakotitalossa eläinten kanssa ja voisin kuvitella sun muuttavan meille.
Voiko 17-vuotiaan ottaa vasten tahtoisesti huostaan? Tilanne on niin, että en päässy minnekään kouluun, eikä ole mitään tekemistä. Äiti on menettäny hermonsa, kun kuulemma en ikinä tee kotona mitään yms. Nyt se on koko elo-syyskuun ajan sanonu, että joudut muualle asumaan, koska oot niin kauhea.
Mä en halua enää minnekään laitokseen. Ja se kuulemma hävittäis mun maailman rakkaimmat eläimeni, joita mä rakastan yli kaiken, mutta se ei, koska se vihaa niitä, niinku muakin. Uskooko sossut enemmän nuorta vai hänen vanhempaansa? Kerran se raivos ja sano, että soitan sossulle, ja sanon, että sinä ryyppäät ja poltat tupakkaa, niin ne vie sut kauas. Mä en ole IKINÄ koskenu tupakkaan ja siiderii juonu, kun isosisko sen osti äitin pyynnöstä. Ja se viel väittää, etten tee kotona mitään, vaikka viimeset 3päivää hoidin tätitettäviä.
Mä en haluu joutuu minnekään laitokseen, mua on niissä niin useasti pahoinpidelty, vaikka viranomaiset(sossut, poliisit) eivät mua uskoneetkaan. Jos mä joutuisin laitokseen, niin se tarkottais sitä, etten näkis tätitettäviä(3) moneen kuukauteen. Ja ne on niin pieniä, ettei ne enää välttämättä esim. 2kk päästä muistas ees tätiään.Samoin kävi nimittäin edellisessä paikassa, että näin tätitettävääni 2,5kk päästä. Se olis ihan kauheeta, enkä tiiä miten kestäisin sitä.
Ja äitin mielestä en kykene asumaan omillaan, asun vielä äitin ja siskon kanssa, mut tää on aika p**stä! Joka päivä ne valittaa joka asiasta. Kuulemma pitäs olla joku tukihenkilö, joka kävis joka päivä kyyläämässä tms.
ette kai te oikeesti usko näitä juttuja!!!!ainahan teinipennut värittää tarinoita vanhemmistaan, ja ei tod kuulosta kypsältä lapslta tämä
ette kai te oikeesti usko näitä juttuja!!!!ainahan teinipennut värittää tarinoita vanhemmistaan, ja ei tod kuulosta kypsältä lapslta tämä
porvoossa taidatte asua
Miten sinä oikein eksyit tälle palstalle?
Miksi sinut on aiemmin laitettu laitokseen? Millainen olit? Minkä ikäinen ja kauanko olit siellä?
Kuule, jos haluat jonkin muuttuvan niin ota eka askel äläkä vain valita.
Miksi et ole hakenut opiskelemaan? Oletko ilmoittatunut työttömäksi? Työkkärissä voisivat neuvoa opiskelujenkin kanssa.
Oletko ihan terve? Onko sinulla jotain oppimisvaikeuksia? Tekstisi on melko huteraa ja rakenteeltaan epäselvää, joskin ymmärrettävää. Onko sinulla kenties lukihäiriö yms?