Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
vieras: Mä olin just jutellut sen äidin kanssa: säkö oisit suoraa päätä asiaa miettimättä ajanut saman tien poliisilaitokselle asiasta kyselemään? Mä kiitos vaan mietin ensin itsekseni, vaikka sitten tämän palstan avulla jos niikseen tulee. Ja kiitos muiden kommentoijien, mulla on jo paljon levollisempi mieli.
Pointti on se, että poliisilla on AIKAA vastata tällaisiin kysymyksiin jotta turhat juorut saadaan katkottua. Eri asia on, mitä he voivat tutkinnallisista syistä kertoa mutta jos siellä pienellä paikkakunnalla joku nainen kertoo että hänellä on HENKILÖLLISYYS tiedossa ja että mies on pedofiili ja AINA tappaa, niin hei, eikö olisi jo velvollisuuskin kysyä poliisilta... Mutta eri asia on, jos ei halua. Mä en lietsoisi täällä juoruja kuitenkaan. Noin pieni on tuo teidän paikka.
Ja juu, pienemmästäkin on poliisille soitettu/käytetty poliisilaitoksella. Kyllä he ihan palveluammatissa ovat.
Mitä mä voitan sillä, että kysyn tappaako se? Tiedon itselleni että tod näköisesti ei. Jolloin tapahtuisi mitä: katkeisi huhuilta siivet? Tuskin. Kyllä joku muu huolehtii siitä, että ei: esim se äiti, kenen kanssa mä tänään juttelin (tai tarkemmin, se jutteli ja mä kuuntelin ). En mä täällä kylillä mene kellekään mitään puhumaan, enhän mä täältä oikein ketään edes tunne. Joten..
Heh, no sä vastasit juuri itse tuossa tähän koko ketjuun: Mitä mä voitan sillä, että kysyn tappaako se?
Niin, mitä sä voitat sillä, että sä teet täällä siitä ketjun.
Eli anonyymistiko vaan haluat vastauksen, et julkisesti halua nolata itseäsi poliisilla?
No se tästä. Itse olisin ihan rohkeasti tarttunut luuriin ja sanonut että "hei, täällä on tää karmea tapaus ja nyt liikkuu juorut että hlön henkilöllisyys on selvillä ja hän pedofiili murhaaja. Onkos asia nyt näin ja onko teillä tämä tiedossa". Ja kiitos ja kuulemiin...
Mukavaa viikonloppua vaan