Eihän tässä nyt ole syytä paniikkiin, sanokaa ettei ole.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Suomessa ei ole vapaalla jalalla tällä hetkellä kuin yksi murhaan syyllistynyt pedofiili ja se on jammu. Eli höpötarina oli.

Mikä jammu? Jammuksi tää äiti tätä kutsui.

Sellanen henkilö kun Jammu Siltavuori teki aikoinaan (olikohan joskus 80-luvulla) aivan järkyttävän teon. En tiedä siitä onko se vapaalla vai missä. Joskus vuosia sitten oli puhe sen vapaaksi pääsystä.

onks sen etunimi jari?

Siis tuli vaan mieleen kun eilen yksi isä just sanoi että jos se uskaltaisi täällä naamansa vielä näyttää, pääsisi hengestään saman tien..

No mutt, enhän mä tiedä missä se jammusetä on lapsia sillon ahdistellut, ett se siitä.

onks sen etunimi jari?

Siis tuli vaan mieleen kun eilen yksi isä just sanoi että jos se uskaltaisi täällä naamansa vielä näyttää, pääsisi hengestään saman tien..

No mutt, enhän mä tiedä missä se jammusetä on lapsia sillon ahdistellut, ett se siitä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori

Tää on siis Jammu. Ei varmasti ole sama.

Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Eiks Siltavuori (Jammu) ole edelleen Niuvanniemessä tahdosta riippumattomassa pakkohoidossa?

on ja pysyy ,taitaa olla tällä hetkellä myös liikutakyvytön.
on etunimeltään jari

Tässä nähdään kuinka niitä huhuja synnytetään. Varmaa tietoa.

Katso tuo wikipedia linkki, ANTTI VEIKKO ILMARI Siltavuori eli Jammu-setä.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
onks sen etunimi jari?

Tää on siis Jammu. Ei varmasti ole sama.

okei, ois pitänyt uskaltaa googlettaa vaan. Tuskin joo on, jos tyypillä on ikää jotain 80..

Miksi sä et soita poliisille ja kysy, onko vapaana pedofiili murhaaja? Vaan täällä meuhkaat... Jos et viitsi soittaa, osoittaa se sen, että tiedät kyllä itsekin, että on turhaa juoruamista. Jos olet oikeasti lapsesi hengestä huolissasi, tartut luuriin. Eiks jeh?

Tuossa wikipedian linkissä on alhaalla linkki johonkin sen Siltavuoren vapautus juttuun vuonna 2000. En sitten tiedä mitä on sen jälkeen tapahtunut. Ja on niin etova ihminen etten halua edes perehtyä.

Vuodenvaihteessa 2007 Siltavuorta hoitavat lääkärit ja Kuopion hallinto-oikeus päättivät jatkaa pakkohoitoa hallinto-oikeuden todetessa, että vapautuessaan Siltavuori olisi "vakavasti vaarantanut muiden henkilöiden terveyttä ja turvallisuutta".[3]

Aikakauslehti 7 päivää uutisoi huhtikuussa 2007 Siltavuoren olevan vakavasti sairas. Hänen epäillään kärsivän suolistosyövästä.[4]

Niuvanniemen sairaalalähteiden mukaan Siltavuori joutui murhayrityksen kohteeksi, jolloin hänet kaadettiin ja hän loukkaantui vakavasti. Siltavuoren lonkka murtui pahoin ja se jouduttiin leikkaamaan. Leikkauksen johdosta Siltavuori on menettänyt kuntonsa eikä enää kävele, vaan joutuu liikkumaan pyörätuolilla. Todennäköisesti Siltavuori tulee viettämään koko loppuelämänsä Niuvanniemessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Tuossa wikipedian linkissä on alhaalla linkki johonkin sen Siltavuoren vapautus juttuun vuonna 2000. En sitten tiedä mitä on sen jälkeen tapahtunut. Ja on niin etova ihminen etten halua edes perehtyä.

Et vaivautunut lukemaan eteenpäin? On Nuivaniemessä tälläkin hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä et soita poliisille ja kysy, onko vapaana pedofiili murhaaja? Vaan täällä meuhkaat... Jos et viitsi soittaa, osoittaa se sen, että tiedät kyllä itsekin, että on turhaa juoruamista. Jos olet oikeasti lapsesi hengestä huolissasi, tartut luuriin. Eiks jeh?

niinpä

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Et vaivautunut lukemaan eteenpäin? On Nuivaniemessä tälläkin hetkellä.

En mä joo vaivautunut sitä juttua muuten lukemaan kun sen linkin katsoin.

En tasan soita: on niillä muutakin tekemistä, kuin rauhoitella yhtä raskaana olevaa hysteeristä äitiä. Ja mä tiedän, että juorut kulkee ja leviää vaan mennessään, mutta mä haluankin nyt kuulla että olen oikeassa.

Mä en tajua mitä jotkut ihmiset saa siitä että pelottelee ja levittelee jotain idioottimaisia juoruja jostain Jammusta joka tulee ja tappaa lapset.

Ymmärrän että lapset pelottelee toisiaan jollain Möröllä joka tulee ja syö kaikilta pään, mutta että aikuiset?

En tasan soita: on niillä muutakin tekemistä, kuin rauhoitella yhtä raskaana olevaa hysteeristä äitiä. Ja mä tiedän, että juorut kulkee ja leviää vaan mennessään, mutta mä haluankin nyt kuulla että olen oikeassa.

Voi juma...mun veli on poliisi ja se on aina sanonut, että tällaset hysteerikkonaiset pitäisi pakottaa soittamaan ja KATKAISEMAAN HUHUILTA SIIVET! Tiedätkö, että sä teet vaan hallaa kaikille osapuolille kun täälläkin juoruat.

Et ole siis oikeasti huolissasi. Ja poliisilla on 110%:sti aikaa vastata tällaisiin kysymyksiin kun oli noin vakava aihe ylipäätänsäkin.

Ei noita murhaavia pedofiileja vapaaksi lasketa, eikä ne ole vankilassa, vaan vankimielisairaalassa, ja pakkohoito jatkuu koko elämän. Eri juttu on 'tavalliset' murhaajat, jotka pääsevät elinkautisestaan vapaaksi, nämä eivät, jotka ovat pakkohoidossa.

Nuo on vähän vaikeita juttuja...Lapsille pahaa haluavia ihmisiä on tosiaan ihan oikeasti olemassa, mutta tarvii aika varma olla jos jotakuta asiasta syyttää. Ainakin kannattaa lapsille puhua ettei mene vieraiden ihmisten autoihin tai mitään. Siitä mä alottaisin ja sitten puhuisin muiden lähipiirin äitejen kanssa.

No vaikka ei oliskaan lasta tappani ni ei se mikään ihme oo et olis joku muun sortin väkivalta rikollinen joka on vapautunu. Näinhän se menee ne tekee rikoksen istuu tuomion ja päästyään vapaaks muuttaa jonku naapuriin asumaan. Ja jos ajattelee jotaki jenkkisarjoja ja kuvittelee et niillä on joku seuranta ni ei oo :|

Ja aika huolissaan olisin jo siitä et kulmilla pyörii mies joka on yrittänyt siepata lapsia autoon :/

Ei noita murhaavia pedofiileja vapaaksi lasketa, eikä ne ole vankilassa, vaan vankimielisairaalassa, ja pakkohoito jatkuu koko elämän. Eri juttu on 'tavalliset' murhaajat, jotka pääsevät elinkautisestaan vapaaksi, nämä eivät, jotka ovat pakkohoidossa.

Kuuule tuolla ulkona kulkee niiin paljo kipeitä ihmisiä et ei moni uskois :| eikä niillä oo mitään tunnisteita - tatuoinita otassa tai muuta sellasta, vaan ihan tavalliselta näyttää useimmat päällepäin :|

Yhteistyössä