Eihän sudet syö herneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Hemmetti, että toi alaskan malamuutti on joskus raivostuttava. Otin pussillisen herneitä tähän koneen ääreen ja hyvä ettei toi elukka hyppi näppikselle. Otin sitä poskista kiinni, katsoin suoraan silmiin ja sanoin "SI-NÄ O-LET PE-TO-E-LÄIN SI-NÄ ET SYÖ HER-NEI-TÄ", mutta toi tampio ei tajua mitään |O

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jos se ei halua syödä niitä vaan vetää ne nenäänsä?
Se tunkee päänsä tähän mun eteen ja syö kaikki noi palot. Itse koitan saada edes herneet syötyö niistä paloista. Ja kohta sen peräpää taas paukkuu. Saa nukkua ensi yön junnun huoneessa :x

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hmm.. meidän koira syö marjat pensaista ja jo raa'atkin omenat puiden alaoksilta... Lisäksi on ihan himona banaaniin ja kurkkuun... :D
Banaani ei tolle meidän mammutille maistu, mutta kurkku kylläkin. Kurkku on yksi sen suurimmista herkuista.

meidän leonbergillä valuu kanssa limavanat poskista maahan saakka, kun herneenpalkoja aletaan avaan.
Onkait siellä jossain sitten joku vegesusikin sitten aikanaan ollut. Ulvonut kavereille, että mitä v..ua te niitä lampaita, ku nää herneet ja salaatit saa paljon helpommalla, kas kun eivät pakoon juokse,

Alaskanmalamuutti on koira, ei susi! Ja toiseks, jotkut koirat tykkää syödä marjoja,hedelmiä ja kasviksia. Eikä se tajua tollasta lausetta mitä sä sille sanoit,paremmin saat sen lopettamaan kun sanot vaan lyhyesti ja ytimekkäästi EI.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jos se ei halua syödä niitä vaan vetää ne nenäänsä?
Se tunkee päänsä tähän mun eteen ja syö kaikki noi palot. Itse koitan saada edes herneet syötyö niistä paloista. Ja kohta sen peräpää taas paukkuu. Saa nukkua ensi yön junnun huoneessa :x

:laugh: :laugh: Anteeks :ashamed: Ensin se syö sun eväät ja sitten tuhnauttelee sulta tajun pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän leonbergillä valuu kanssa limavanat poskista maahan saakka, kun herneenpalkoja aletaan avaan.
Onkait siellä jossain sitten joku vegesusikin sitten aikanaan ollut. Ulvonut kavereille, että mitä v..ua te niitä lampaita, ku nää herneet ja salaatit saa paljon helpommalla, kas kun eivät pakoon juokse,
:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Alaskanmalamuutti on koira, ei susi! Ja toiseks, jotkut koirat tykkää syödä marjoja,hedelmiä ja kasviksia. Eikä se tajua tollasta lausetta mitä sä sille sanoit,paremmin saat sen lopettamaan kun sanot vaan lyhyesti ja ytimekkäästi EI.

Et taida oikein olla huumorimiehiä?

:D Meidän tanskandogin suurinta herkkua oli kevätsipuli! Ja suurin aarre mitä hän ikinä löysi oli sellainen sipulipussi, reiällinen missä myydään sipulia kaupassa. Laitoin kaksi Geishan palaa kuonon päälle, mutta suu pysyi suljettuna. Laitoin kääretortun kirsun alle, ei auennut. Ainoastaan piiiiitkä väsyttely-taktiikka ja sitä Geishaa levyllinen auttoi saamaan sipulipussin pois suusta.

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Koirahan se tietenkin on :) Mutta kuitenkin lähempänä sutta kuin vaikkapa perhoskoira. Osaan mä koiralleni sanoa EI, mutta jotenkin musta on vaan aika hauskaa, että toi tahvo on niin herneiden perään. Vaikkei herneet kuulu millään tavalla alkukantaisten korien normaaliin ruokavalioon =)

Hih. Mun edesmennyt sakemannipoika olis varmaan kiivennyt pers edellä puuhun jos olis palkinnoksi saanut herneitä :D
Se söi myös esim. karviaiset pensaista (salaa) ja paljasti itsensä sillä, kun kuono oli täynnä pienenpieniä veripisaroita karviaispensaan piikkien jäljiltä :xmas:

Toi mun höhlä kettuterrieripentunikin syö miltei mitä vaan; herneet, mansikat, viinirypäleet, vesimeloni, päärynä...
Onneks se ei ole vielä oppinu samaa kuin mun aikaisempi sakemannityttöni; mitä sitä turhia norkoilemaan kun mansikatkin voi hakea pihalta suoraan puskista... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittikselle:
Laittaistko kuvan? Ois kiva nähä minkä näköinen koiruus. :)
Tämmönen. Silmä ei ole sininen vaan vieressä olevasta lasivitriinistä heijastuu sininen valo

hilla3_iso.jpg

Aiheesta meksikoon, mutta kun tuommosella malamuutilla on karvanlähtöaika, lähteekö siitä villat semmosina nyrkinkokoisina tuppoina? :D
Olen jakanut kotini sakemannien lisäksi myös lapinkoirien kanssa, ja ainakin niiden karvanlähtö... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Aiheesta meksikoon, mutta kun tuommosella malamuutilla on karvanlähtöaika, lähteekö siitä villat semmosina nyrkinkokoisina tuppoina? :D
Olen jakanut kotini sakemannien lisäksi myös lapinkoirien kanssa, ja ainakin niiden karvanlähtö... :whistle:
Lähtee...lähtee...niistä LÄHTEEE :D Ja nyrkki on pieni mittari.

Yhteistyössä