Eihän sille mitään voi, mutta ei se estä harmittamasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muhku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muhku"

Vieras
Tuntuu, että tuo mies on vähän väliä sairaana. viime viikolla oli kuumeessa, ja nyt iski mahatauti. Ja tässä välissä sitten on ollut kaikkea muuta, ettei pahemmin ole jäänyt aikaa yhdessä oloon. Tottakai harmittaa älyttömästi miehen puolesta, ei varmasti ole kivaa sairastaa kokoaikaa :(
Mutta, ihan rehellisesti myönnän, tosin vain täällä palstalla nimettömänä, että mua harmittaa tosi paljon myös ihan itsekkäistä syistä. olen viimeisilläni raskaana, ja toki kaikki kotityöt ja lasten hoito on jäänyt mun harteille miehen sairastaessa, ja paikatessa sairastamisen aikana rästiin jääneitä hommia. Ja nyt juuri nyt viimeiset pari viikkoa, mun on tehnyt mieli huutaa, niin paljon mä olen kaivannut sitä pientä hemmottulua. Iltaisin jalat on ihan tulessa, eikä puhettakaan, että nyt on voinut pyytää miestä hieromaan, että helpottaisi. Olis niin ihanaa, kun joku sanoisi, että meneppäs sinä nyt liitoskipuinesi ja kipeine jalkoinesi lepäämään.

Ikävä tilanne, mutta ei voi mitään. Muista vaan itse komentaa itsesi lepäämään, ettet rasita liikaa itseäsi. Jätä kaikki turhat työt pois ja tee vain välttämätön. Lähetä lapset mummolaan. Hemmottele itseäsi vaikka suklaarasialla. Vaikka mies on sairaana, niin jotakin hänkin voi tehdä esim. katsoa lasten kanssa leffaa kotona kun sinä käyt vaikka juomassa kahvit kahvilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja voi että;23899475:
Ikävä tilanne, mutta ei voi mitään. Muista vaan itse komentaa itsesi lepäämään, ettet rasita liikaa itseäsi. Jätä kaikki turhat työt pois ja tee vain välttämätön. Lähetä lapset mummolaan. Hemmottele itseäsi vaikka suklaarasialla. Vaikka mies on sairaana, niin jotakin hänkin voi tehdä esim. katsoa lasten kanssa leffaa kotona kun sinä käyt vaikka juomassa kahvit kahvilassa.

kyllä mä pääsen just vaikka sinne kahville jos haluan. Ehkä huonosti sitten ilmaisin, mutta nimenomaan toisen ihmisen kosketusta ja välittämistä.

Yhteistyössä